Now you can jive with the 425.Bam Bam, PAM425
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Now you can jive with the 425.Bam Bam, PAM425
![]()
Jag ser att det löste sig med wirelugs.Bam Bam, PAM425
![]()
Bra där! Grattis!Första Panerai:en för mig, fick möjligheten till en liten paket deal där denna Luminor Flyback 1950 PAM 212 var huvudattraktionen.
Den har synts här på forumet då och då, men min avsikt nu är att få njuta av den under en lite längre priod.
![]()
![]()
![]()
Yes, var inne på nymans idag. Och en skruv på väg från norr. Allt ordnar sig.Jag ser att det löste sig med wirelugs.
Sitter som en smäck! GrattisFörsta Panerai:en för mig, fick möjligheten till en liten paket deal där denna Luminor Flyback 1950 PAM 212 var huvudattraktionen.
Den har synts här på forumet då och då, men min avsikt nu är att få njuta av den under en lite längre priod.
![]()
![]()
![]()
Snyggt Peter! Grattis!Första Panerai:en för mig, fick möjligheten till en liten paket deal där denna Luminor Flyback 1950 PAM 212 var huvudattraktionen.
![]()
![]()
![]()
Dubbelpostare!Som sagt! Att ingen knep denna tidigare är för mig ett mirakel;
-IDIOTER!!
![]()
Trippel faktiskt.Dubbelpostare!
Mvh Idioten.
Ps. Puss och kram
Men idioten glömde gilla alla poster precis som vanligt. skämsDubbelpostare!
Mvh Idioten.
Ps. Puss och kram
Du vet ju var inspirationen kom ifrån!Snyggt Peter! Grattis!
Åh, en båtgeting.Hittade mitt livs största geting i båten idag. Tack och lov så var den redan död.
![]()
Glad att jag kunde hjälpa dig hitta rättDu vet ju var inspirationen kom ifrån!
/Peter
Lysande, stort grattis! Förbaskat trevlig modell det där!Första Panerai:en för mig, fick möjligheten till en liten paket deal där denna Luminor Flyback 1950 PAM 212 var huvudattraktionen.
![]()
![]()
![]()
Det där ser ju trevligt ut! Är det @oddface canvas?![]()
Hade jag fått bestämma så hade vi suttit på en trevlig restaurang, men nu fick frugan bestämma så då blev det djävla strömmingsfiske igen.
JajamenDet där ser ju trevligt ut! Är det @oddface canvas?