Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk bild! Är det plexi eller safir på denna?God morgon!
![]()
Magisk bild! Är det plexi eller safir på denna?
Grovarbete på schemat idag
![]()
I like. Har haft mången planer på diverse pvd:ande. 590 vore coolt exempelvis.Trådens svarta får? Zero som är PVD-behandlad efter att den lämnade fabriken.
![]()
Trådens svarta får? Zero som är PVD-behandlad efter att den lämnade fabriken.
![]()
Är du i MTG huset?
Ja.Är du i MTG huset?
Tyckte jag kände igen utsikten
Fångade också det sista av dagsljuset
(se vad jag gjorde där)
![]()
Hur känns storleken?
Grym bandkomboNjuter av vädret på balkongen
![]()
![]()
Ordningen återställd, KS populäraste panna tillbaka på handleden efter att ha fräschat upp sig ett antal veckor i Tyskland.
Skönt att du lade till Greecemode, ett kort tag trodde jag du var IFKareGreecemode nu när sommaren är här
![]()
Själva urverket gick som det skulle och höll tiden, men sekundvisaren snurrade alldeles för fort och snurrade runt några extra varv per dygn. Men minutvisaren och timvisaren gick rätt - superkonstigt fel. Det som står i papperna är "replacement of the hands" och "replacement of the hand set" - och genomgång förstås, men klockan är ju ny så det behovet var inte så stort. (Inser att jag postade i fel tråd, skulle egentligen ha varit i den allmänna paneraitråden...Vad fick de göra med klockan? Vad hade spökat?
Fantastiskt band, vad är det? (Förlåt om jag borde kunna hitta informationen någon annanstans bland de 10000 inläggen i paneraitrådenGrovarbete på schemat idag
![]()
Fantastiskt band, vad är det? (Förlåt om jag borde kunna hitta informationen någon annanstans bland de 10000 inläggen i paneraitråden)
Enda laget jag föjer är Napoli, så det blev rätt färger ä dåSkönt att du lade till Greecemode, ett kort tag trodde jag du var IFKare
Och om jag minns rätt så är Kostas kungen av vintageliknande band, och han har lagt ned bandtillverkningen nu, stämmer det?Från Kostas och bandet heter 6152/1
Riktig sommar feeling på det där, tummen upp!Greecemode nu när sommaren är här
![]()
Exactly...Från Kostas och bandet heter 6152/1