Kostas kör för fullt, lättast att kontakta honom via Instagram.Enda laget jag föjer är Napoli, så det blev rätt färger ä då![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kostas kör för fullt, lättast att kontakta honom via Instagram.Enda laget jag föjer är Napoli, så det blev rätt färger ä då![]()
En väldigt väldigt bra modell, i mina ögon.Längesen man postade, men 914 har suttit på handleden i princip varje dag sedan inköp i februari. Aldrig fastnat för ett klockmärke så mycket.
![]()
Hade glömt att du hade den haha.Idag fick 932 åka med till jobbet. Jag har förövrigt haft den i 2,5 veckor nu. Verkar som att beståndet har stabiliserats.![]()
Ja det har varit mycket 422 på armen på sistone, mycket tack vare @oddface canvas. Men det kanske löser sig med ett till den här också!Hade glömt att du hade den haha.
Riktigt bra!Gick tillbaka till 560 igen.![]()
Annars kan du höra utav digSka nog kunna trivas med denna
![]()
![]()
Den är ju sjukt bra!Ska nog kunna trivas med denna
![]()
![]()
+1Annars kan du höra utav dig![]()
Annars kan du höra utav dig![]()
Finn's inget realistiskt steg upp när det gäller Luminor 1950 om du säljer den där... Så jag råder dig att behålla denHar inbillat mig att den är här för att stanna. Har dock sagt det om minst 20 klockor fast denna är lite speciell vill jag tro som 30 års present
Nu förstår jag inte... har du inte sett den nya kollektionen med Fibratech etc?Finn's inget realistiskt steg upp när det gäller Luminor 1950 om du säljer den där... Så jag råder dig att behålla den![]()
Realistiskt steg upp .. vi alla vet att de 444 nya Luminor 1950 som släpptes några veckor sen blir omöjliga att få tag påNu förstår jag inte... har du inte sett den nya kollektionen med Fibratech etc?
;-)