Dragspelsgummi och bettarini. Blir knappast bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så nöjd med senaste klockan, känns som rätt modell för mig
Faktiskt inte alls, var lite orolig över det dockKul! . Du känner ingen avsaknad av sandwish?
Hur länge klarar du dig utan att byta band då?Är nu inne på 5:e dagen med 684, troligen nytt PB i att inte byta klocka och jag har inte haft endast tanke på det
Det har jag testat lite olika men har inte många 22mm band. Svart och grönt gummi och svart croc är vad jag har och gummi är vinnare. Blir nog ngt canvas framöver.Hur länge klarar du dig utan att byta band då?
Satana vacker!
Och jag är den skyldige, 372 var verkligen fantastisk på alla sätt och vis, kommer säkert äga den igen i framtiden men Submersible är mer jag och mina Anonimo rötter
Det har det gjort länge tycker jagNu går det utför.
För mig alltsåDet har det gjort länge tycker jag