Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där bandet gjorde verkligen susen på den klockan. Snyggt!
Yes. Tack. Jag tycker den är lite knepig att klä ändå, den här klockan.Det där bandet gjorde verkligen susen på den klockan. Snyggt!
Vitt och svart funkar ju med allt, men fattar. Den där goa känslan ska ju infinna sig oxå. Har lite samma bekymmer med min 1313. Där är det blått och brunt som gäller…Yes. Tack. Jag tycker den är lite knepig att klä ändå, den här klockan.
Alltså den där är så grym
Den har överträffat alla mina förväntningar, inte haft samma känsla med någon annan klocka jag har/haft. Kanske gått i mål nuAlltså den där är så grym
Lifegoals
Klart jag inte har… men den är fantastiskDen har överträffat alla mina förväntningar, inte haft samma känsla med någon annan klocka jag har/haft. Kanske gått i mål nu
Grattis!Blev en för min del också!
Blev en för min del också!
Grattis! Fantastisk klockaBlev en för min del också!
Snygg! GrattisBlev en för min del också!
Fint! Gratulerar!Blev en för min del också!
Bästa!
Vilken bra bild!Längesedan jag postade något så här kommer min 653