Stort grattis!Nöjd med gårdagens inköp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Nöjd med gårdagens inköp!
Det är svårslagetNytt gummi
Har testat det vanliga som följde med klockan men dragspel är så mycket skönare
233 på gult Canvas för att liva upp det gråa vädret.
Jag har också ett xs Det är tur vi har stora biceps176 på det kortaste gummit utanför Asien!
Biceps är latin för buk va? Isåfall ja!Jag har också ett xs Det är tur vi har stora biceps
Ser inte riktigt vitsen med Radiomir 1940, föredrar 1936 eller Luminor. Men denna... fullträff!Smekmånaden med 995 fortsätter
Ser inte riktigt vitsen med Radiomir 1940, föredrar 1936 eller Luminor. Men denna... fullträff!
Jag tänkte som dig innan och föredrog helt klart Radiomir med wirelugs eller annars Luminor. Anledning till 995 var att jag föll pladask för färgen på tavlan, tillsammans med visarna, glaset!! Sant att den är relativt tunn för att vara en automatisk Panna. Använder den som en vardagsklocka och då är det skönt med automat..Ser inte riktigt vitsen med Radiomir 1940, föredrar 1936 eller Luminor. Men denna... fullträff!
24A
24A
Du tog den sista bilden för att visa att du stod vid ett rödljus, eller hur?
Grattis!Kan äntligen posta bild på min första Panerai!
Snyggt, grattis!!Kan äntligen posta bild på min första Panerai!
Kul! Grattis och välkommen!Kan äntligen posta bild på min första Panerai!