Härligt, grattis!Kan äntligen posta bild på min första Panerai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, grattis!Kan äntligen posta bild på min första Panerai!
Grymt, grattis!!Kan äntligen posta bild på min första Panerai!
Grattis!Kan äntligen posta bild på min första Panerai!
Sedär! Riktigt snyggt! Stort grattis!!!!
Det här har ju länge varit min Graal, och nu har den äntligen flyttat in till mig. Nu behöver jag aldrig mer köpa en klocka.
Grymt, gratulerar!
Det här har ju länge varit min Graal, och nu har den äntligen flyttat in till mig. Nu behöver jag aldrig mer köpa en klocka.
Man blir lite schizo när man har typ en klocka för varje bandbytesmetod, kan jag berättaLite förvånad när där inte var skruv eller snabbfäste till att byta band på 1940, aldrig tänkt på det.. Men nu på gummi
Kul! Stort grattis!!
Stort grattis!
Grattis!
Sedär! Riktigt snyggt! Stort grattis!!!!
Grymt, gratulerar!
Kul! Stort grattis!!
Stort grattis!
Tack allihopa! Riktigt nöjd är jag.Grattis!
Mumma! Stort grattis!!
Stort grattis!!
Grattis! Sitter ju som en smäck!
312?Grattis! Sitter ju som en smäck!
Men, vilken ref är detta? Blir förvirrad eftersom det ingår alla verktyg. Har de börjat med det igen, kanske?
Stort grattis!
Tyckte inte den såg så tjock ut, så därför blev det inte rätt i huvudet ... är det de hornen? Det är det nog. Extra coolt.
Mumma! Stort grattis!!
Stort grattis!!
Grattis! Sitter ju som en smäck!
Men, vilken ref är detta? Blir förvirrad eftersom det ingår alla verktyg. Har de börjat med det igen, kanske?
Stort grattis!
Tack allihopa! Och ja, visst är det 312! Med låda, verktyg och gummi.Tyckte inte den såg så tjock ut, så därför blev det inte rätt i huvudet ... är det de hornen? Det är det nog. Extra coolt.
Nämen!? Kommer du här och skräller med en Panna!? Shit vad bra!
Jepp! Det var väl på tidenNämen!? Kommer du här och skräller med en Panna!? Shit vad bra!
Det kan jag förstå!Blir riktigt distraherad från arbete och ansvar nuförtiden