Idag är det 217 som gäller. Släpptes i 1000 exemplar 2005.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt trevligt att få snacka lite Panerai.Träffade @FrankyFourFingers och hans 112. Mycket trevlig ung man!
Båda paren satt perfekt! Stort tack igen!Väldigt trevligt att få snacka lite Panerai.
Vad skönt att höra. Tack själv!Båda paren satt perfekt! Stort tack igen!
HÖG vill-ha-faktor på den där!Dag 5 och den sista i ordningen.
PAM232
Man vet att en klocka är bra när man i princip är OWG i nästan 5 månader. Nu när den är borta känns helt plötsligt allt det andra mer intressant igenSkam den som ger sig! Kan inte påstå att det var särskilt värdigt gjort, men lyckades efter mycket om och men tjata loss @cjperry's Zero! Full circle kanske, då jag är 100% säker på att det var hans fel att jag ens började snegla åt Panerais håll från första början!
Anyway! Glad att @oddface bandet äntligen fått en kompis! Trevlig helg på er!
Gött! Alltid skön känsla med nytt!Äntligen får man posta i denna tråden igen! Hämtade denna igår, och jag är inte besviken
Grattis!! Zero is hero! (Eller hur det nu var?? )Skam den som ger sig! Kan inte påstå att det var särskilt värdigt gjort, men lyckades efter mycket om och men tjata loss @cjperry's Zero! Full circle kanske, då jag är 100% säker på att det var hans fel att jag ens började snegla åt Panerais håll från första början!
Anyway! Glad att @oddface bandet äntligen fått en kompis! Trevlig helg på er!
Grattis!! Jag avslöjar min okunnighet genom att fråga 42 el 44? (Inser att jag kan få svar på frågan från tidigare inlägg - men frågar ändå )Äntligen får man posta i denna tråden igen! Hämtade denna igår, och jag är inte besviken
Det är min f.d. 1226, dvs. 44mm.Grattis!! Jag avslöjar min okunnighet genom att fråga 42 el 44? (Inser att jag kan få svar på frågan från tidigare inlägg - men frågar ändå )
Grattis!! Jag avslöjar min okunnighet genom att fråga 42 el 44? (Inser att jag kan få svar på frågan från tidigare inlägg - men frågar ändå )
Stort grattis!Äntligen får man posta i denna tråden igen! Hämtade denna igår, och jag är inte besviken
Stort grattis!
Grattis!! Riktigt bra panna!Äntligen får man posta i denna tråden igen! Hämtade denna igår, och jag är inte besviken
Grattis!! Riktigt bra panna!
Passa dig för den på orange gummi!Tusen tack!
Passa dig för den på orange gummi!