Vackert. Kan objektivt sett vara den bästa moderna pannan. Sjuk bang per buck jämfört med mycket annat. Saknar min gamla rätt ofta.Solen får 233an att poppa. Canvas är verkligen otroligt bekvämt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert. Kan objektivt sett vara den bästa moderna pannan. Sjuk bang per buck jämfört med mycket annat. Saknar min gamla rätt ofta.Solen får 233an att poppa. Canvas är verkligen otroligt bekvämt.
Stort grattis!!Äntligen får man posta i denna tråden igen! Hämtade denna igår, och jag är inte besviken
Stort grattis!!
Vad för typ av behandlingar? Mot försäkringsbolag?
Vad för typ av behandlingar? Mot försäkringsbolag?
PS snygg klocka
Vackert. Kan objektivt sett vara den bästa moderna pannan. Sjuk bang per buck jämfört med mycket annat. Saknar min gamla rätt ofta.
Förstår jag mycket väl!Lär bli en hel del bilder på den här framöver!
Fint fint.PAM720, onödigt länge sedan den fick lite ljus på sig…
Tack tack,Fint fint.
Du har lite fetare handleder än vad jag har, den sitter bättre på dig än mig, så jag är lite orolig att vårens släpp ska innebära att jag kommer göra mig av med 720...
Ja den bärs lite större.Tack tack,
Hmm... tycker du den bärs större än dina andra 47mm (690,617?)
Mina handleder har smalnat av sista åren men mäter 18,5 idag och tacksam form (ganska platt).
FörstårJa den bärs lite större.
Tillägg: Inte på längden dock, eftersom den är kortare än de andra, men urtavlan är stoooor Jag älskar den men ibland känns den himla stor.
Tavlan är ju stor, större än allt annat i lådan, men jag tycker ändå radiomircaset upplevs som nättare än t ex 372.Förstår
Så är det definitivt, eftersom lug-to-lug är mycket längre på 372.Tavlan är ju stor, större än allt annat i lådan, men jag tycker ändå radiomircaset upplevs som nättare än t ex 372.
Det är bara att ta fram äggetHar haft denna (PAM1074, baby blonzon) nu i över ett år. Säkerligen suttit på armen 70% av tiden. Använts i vått o torrt. Var är patinan? Trodde den skulle se ut som ett sjöodjur vid det här laget allt som har hänt är att den mörknat något
Ser bra ut, behövs ett par saltvatten dopp så får du lite grönska på den ocksåHar haft denna (PAM1074, baby blonzon) nu i över ett år. Säkerligen suttit på armen 70% av tiden. Använts i vått o torrt. Var är patinan? Trodde den skulle se ut som ett sjöodjur vid det här laget allt som har hänt är att den mörknat något
Jäkligt snygg!Stort grattis!!