325 $ Satan inte gratis!
Billigare med Oleg Mario Paci är en gammal panerai-veteran och var anställd hos Panerai under PreV tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
325 $ Satan inte gratis!
Bara för dig att lägga order på hela kittet, data case har du ju redanBilligare med Oleg Mario Paci är en gammal panerai-veteran och var anställd hos Panerai under PreV tiden.
Funderat på ämnet faktiskt…Bara för dig att lägga order på hela kittet, data case har du ju redan
Får slänga ett PM till Oleg!Som sagt Oleg gör fantastiska hajband till halva priset och han har ju alltid massa färger att välja på.
Stort grattis! Ett riktigt bra val!Nyförvärvet PAM112. Min första panna och är oerhört nöjd!!
Stort grattis!Nyförvärvet PAM112. Min första panna och är oerhört nöjd!!
Kul! Om det är den servade som låg på annons här så var det ett riktigt bra köp.Nyförvärvet PAM112. Min första panna och är oerhört nöjd!!
Riktigt snygg modell!! Grattis!Nyförvärvet PAM112. Min första panna och är oerhört nöjd!!
Stort grattis! Ett riktigt bra val!
Stort grattis!
Tusen tack!!Riktigt snygg modell!! Grattis!
Nix, det här var en annan.Kul! Om det är den servade som låg på annons här så var det ett riktigt bra köp.
En av de bästa modellerna också, mycket charmigare än de nyare modellerna (imho). Använder min PAM111 rätt ofta.
Host, host! Du har klockan på fel arm! Men den är sjukt snygg!Kul! Om det är den servade som låg på annons här så var det ett riktigt bra köp.
En av de bästa modellerna också, mycket charmigare än de nyare modellerna (imho). Använder min PAM111 rätt ofta.
Det var jag som knyckte den , är egentligen på jakt efter en 510 med SW alt. en 111a. Men har letat för länge så ska testköra 112an ett tag. Älskar storleken !Kul! Om det är den servade som låg på annons här så var det ett riktigt bra köp.
Jag har ägt både 560 och 111. De äldre är mycket bättre. Verket håller tiden bättre och både boett och glas på de äldre är mysigare. 510/560 är för platta för min smak och det blir inga roliga reflektioner i de platta glasen.
Är man vänsterhänt och inte vill sabba klockan så har man den på högern. Ren självbevarelsedrift.Host, host! Du har klockan på fel arm! Men den är sjukt snygg!
Ok, ja jag har varit lite fundersam på det platta glaset. Sitter och väger mellan platt glas och 8 dagars verk. Men med tanke på hur svårt det är att få tag på en 510 med SW så blir det nog en 111a så småning om ändå. Är något psykande att inte se sekundvisaren, man vet som aldrig säkert om man vridit upp denJag har ägt både 560 och 111. De äldre är mycket bättre. Verket håller tiden bättre och både boett och glas på de äldre är mysigare. 510/560 är för platta för min smak och det blir inga roliga reflektioner i de platta glasen.
Man vänjer sig vid att inte ha sekundvisare, men visst, jag ju gillar ju min 111 så….Ok, ja jag har varit lite fundersam på det platta glaset. Sitter och väger mellan platt glas och 8 dagars verk. Men med tanke på hur svårt det är att få tag på en 510 med SW så blir det nog en 111a så småning om ändå. Är något psykande att inte se sekundvisaren, man vet som aldrig säkert om man vridit upp den
Röstar också på 111a. Dessutom är eta-verket riktigt snyggt i min mening. Tycker dock att base är väldigt mysigt, och man slipper räkna sekunder om man är en sån som är petig. Bara att vrida upp klockan varje morgon för att det är mysigt, så är problemet löst.Ok, ja jag har varit lite fundersam på det platta glaset. Sitter och väger mellan platt glas och 8 dagars verk. Men med tanke på hur svårt det är att få tag på en 510 med SW så blir det nog en 111a så småning om ändå. Är något psykande att inte se sekundvisaren, man vet som aldrig säkert om man vridit upp den
Får man fråga vad det är för strap du här här? Är på jakt efter något liknande, ljusbrun gul färg typ. Gärna så hög kvalité som det gårRöstar också på 111a. Dessutom är eta-verket riktigt snyggt i min mening. Tycker dock att base är väldigt mysigt, och man slipper räkna sekunder om man är en sån som är petig. Bara att vrida upp klockan varje morgon för att det är mysigt, så är problemet löst.
Självklart! https://www.mays-berlin.com/en/classic74.htmlFår man fråga vad det är för strap du här här? Är på jakt efter något liknande, ljusbrun gul färg typ. Gärna så hög kvalité som det går
Är man vänsterhänt och inte vill sabba klockan så har man den på högern. Ren självbevarelsedrift.