• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Nyförvärvet PAM112. Min första panna och är oerhört nöjd!!

IMG_20230305_150720~2.jpg
Grattis!!
 
Reposter dagens bild från OWGMarch.

Alltså, jag har ju sett detta i flera år, där klockdårar ska ha samma klocka i en hel månad, och skrattat lite åt det, och särskilt de som inte ens klarar en vecka. Men nu när jag själv provar så inser jag att det är inte så lätt som det verkar, utan att det faktiskt är en riktig utmaning. Det skapas också en viss gemenskap kring detta som från början kändes lite tramsig men som med tiden känns mer och mer verklig. Så till nästa år, try it - you might like it. (Men välj en klocka som får mycket kärlek, som 422:an)
6F4096D7-3AE7-46F1-90C2-C27FB7BC1D7A.jpeg
 
Reposter dagens bild från OWGMarch.

Alltså, jag har ju sett detta i flera år, där klockdårar ska ha samma klocka i en hel månad, och skrattat lite åt det, och särskilt de som inte ens klarar en vecka. Men nu när jag själv provar så inser jag att det är inte så lätt som det verkar, utan att det faktiskt är en riktig utmaning. Det skapas också en viss gemenskap kring detta som från början kändes lite tramsig men som med tiden känns mer och mer verklig. Så till nästa år, try it - you might like it. (Men välj en klocka som får mycket kärlek, som 422:an)
6F4096D7-3AE7-46F1-90C2-C27FB7BC1D7A.jpeg
Alltså! Med 422 är det väl nästa för enkelt, en klocka som jag bar i stort sett hela tiden när jag ägde den, trots att jag hade en massa andra som var väldigt bra.
 
Tillbaka
Topp