Stort grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!
jag har alltid sagt förhöjt plexi för att särskilja på det andra domade plexit på 127 bla.Domat plexi, sandwich och guldvisare är allt man behöver.
Du har en poäng. 127 är mer dome men 372 är kraftigt upphöjt med även domat.jag har alltid sagt förhöjt plexi för att särskilja på det andra domade plexit på 127 bla.
Är jag själv i det?
jag har alltid sagt förhöjt plexi för att särskilja på det andra domade plexit på 127 bla.
Är jag själv i det?
Korrekt! Tänkte bara på förhöjd, annars gillar jag top hat som fras. Vi körMin 127:a har safir men annars håller jag med dig.
Kallas inte sånt förhöjt plexi typ "top hat" på rolex-lingo? Kanske kan stjäla deras uttryck bara för att retas lite
Min 127:a har safir men annars håller jag med dig.
Kallas inte sånt förhöjt plexi typ "top hat" på rolex-lingo? Kanske kan stjäla deras uttryck bara för att retas lite
Snyggt82 på nytt grymt band från @oddface!
Mina drivning shoes har jag haft några år längre än klockan. Men tänker att klockan kommer att matcha cabben.Snyggt
Köpte du klockan till dina loafers eller loafers till klockan?
100%Mina drivning shoes har jag haft några år längre än klockan. Men tänker att klockan kommer att matcha cabben.
Ecru är bäst och målad tavla på bettarini är också det.Jaaa jag vet att jag höll på och tramsade om Ecru, men vafan. Man kan ju inte vara rationell HELA tiden! Målad tavla iaf!
914 ut, 590 in!
Snyggt! Grym modell; den som startade vansinnet för mig..Jaaa jag vet att jag höll på och tramsade om Ecru, men vafan. Man kan ju inte vara rationell HELA tiden! Målad tavla iaf!
914 ut, 590 in!
Älskar den!Jaaa jag vet att jag höll på och tramsade om Ecru, men vafan. Man kan ju inte vara rationell HELA tiden! Målad tavla iaf!
914 ut, 590 in!
Samma här alltsåSnyggt! Grym modell; den som startade vansinnet för mig..
Man ska aldrig kasta Sten i glashus snyggt fångatJaaa jag vet att jag höll på och tramsade om Ecru, men vafan. Man kan ju inte vara rationell HELA tiden! Målad tavla iaf!
914 ut, 590 in!
Jaaa du. Det var ju nån jävel som köpte en 682 rätt under näsan på mig, så då fick man ju tänka om!Man ska aldrig kasta Sten i glashus snyggt fångat
Haha sorryJaaa du. Det var ju nån jävel som köpte en 682 rätt under näsan på mig, så då fick man ju tänka om!
Håller med! FantastisktNi som inte provat modellen, har ni möjlighet så prova! Dagens tips bara
Riktigt krispig! Grattis till den nya.Jaaa jag vet att jag höll på och tramsade om Ecru, men vafan. Man kan ju inte vara rationell HELA tiden! Målad tavla iaf!
914 ut, 590 in!