Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så härligt, grattis!!Nämen!
Har jag gått o köpt en Panerai?!
Tänka sig
Grattis till mig
Så härligt, grattis!!
Mycket fin!Lite sommarkänsla finns allt kvar
Påminn mig, skaffar man det babyblå gummit före eller efter man signar upp sig för JMP fanboy club?Just avverkat en mycket trevlig stund i Paneraibutiken med @Sch0nning som värd.
Kunde inte göra annat än det @mårt gjorde vid sitt senaste besök och lämnade butiken med nytt babyblått gummi
Äsch då, räcker med att inte vara ultrakonservativ så vågar man ta skuttet!Påminn mig, skaffar man det babyblå gummit före eller efter man signar upp sig för JMP fanboy club?
Det blåser minst sagt liberala vindar i Paneristi Sweden...Äsch då, räcker med att inte vara ultrakonservativ så vågar man ta skuttet!
Njae, tror inte så mycket förändrats.. Lite wild and crazy bandfärg välter inga regeringarDet blåser minst sagt liberala vindar i Paneristi Sweden...
Nytt in?When in doubt. Zero.
Yep! Bytte med @Risto85 när han började tvivla! Han kanske kan bjuda på en 590-bild om vi är snälla!Nytt in?
Stort grattis!Nämen!
Tänka sig
Grattis till mig
Stort grattis till en grym titanareNämen!
Tänka sig
Grattis till mig
Det är lite som en stödgrupp för narkomaner utan översikt där det är fritt fram att byta knark med varandra. Chansen att bli frisk är försumbar.Det är så mycket bytessnurr i tråden så jag blir yr. Kan inte hålla reda på vem som har vad längre.
Exakt så !Det är lite som en stödgrupp för narkomaner utan översikt där det är fritt fram att byta knark med varandra. Chansen att bli frisk är försumbar.
Tack! Väldigt nöjd. Och positivt överraskad av hur bra den kändes. Har ju suktat efter efter Panna ett tag, och ett besök i Florens förra året gjorde det ju inte lättare. Men nu var det dagsStort grattis till en grym titanare
Exakt, @TheSpeedyShutter ställde upp som en riktig kompis när suget på en annan panna blev för stortYep! Bytte med @Risto85 när han började tvivla! Han kanske kan bjuda på en 590-bild om vi är snälla!
Hänger knappt med längre i vad som är nytt hos folk - så jag passar härmed på att säga grattis till alla med nya pannor... byt på ni, alla dessa pannor ser ju ändå likadana ut, era respektive/bokföringsansvariga lär inte märka någon skillnad.
Verkligen så. Grattis grattis!Hänger knappt med längre i vad som är nytt hos folk - så jag passar härmed på att säga grattis till alla med nya pannor
Hänger knappt med längre i vad som är nytt hos folk - så jag passar härmed på att säga grattis till alla med nya pannor
Ni börjar bli gamla och tröttaVerkligen så. Grattis grattis!