• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Zero på armen, -16 och krispigt i luften…isen håller precis på att lägga sig.
IMG_4855.jpeg
IMG_4849.jpeg

Säg vad man vill om panerai, men man får mycket klocka för pengarna tycker jag, storleken hjälper till men det är häftiga klockor helt enkelt 😃 som dessutom bär på en spännande historia.

IMG_9396.jpeg
Mycket bra, mycket bra.

Tips, vet inte om det är helt sant men detta har jag fått höra: Undvik att visa upp ditt serienummer (OPxxBBxx) så att inte förfalskare som trålar forum kan rista in dem på sin förfalskade pjäs för att se äkta ut.

Mycket bra, mycket bra.

Tips, vet inte om det är helt sant men detta har jag fått höra: Undvik att visa upp ditt serienummer (OPxxBBxx) så att inte förfalskare som trålar forum kan rista in dem på sin förfalskade pjäs för att se äkta ut.
Det skulle förvåna mig storligen om dom inte redan sitter på listor på alla serienummer

Mycket bra, mycket bra.

Tack! Missade det, du får gärna redigera din quote också. Ändrade min post 👍

Tillbaka
Topp