Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
C-C-C-C-Combobreaker!!!Bosphorus Rolled Cream Canvas. Finnes på ett köp&sälj nära dig!
Mycket bra, mycket bra.Säg vad man vill om panerai, men man får mycket klocka för pengarna tycker jag, storleken hjälper till men det är häftiga klockor helt enkelt som dessutom bär på en spännande historia.
Det skulle förvåna mig storligen om dom inte redan sitter på listor på alla serienummerMycket bra, mycket bra.
Tips, vet inte om det är helt sant men detta har jag fått höra: Undvik att visa upp ditt serienummer (OPxxBBxx) så att inte förfalskare som trålar forum kan rista in dem på sin förfalskade pjäs för att se äkta ut.
Kommer inte på bättre adjektiv, vet inte ens om det heter så, lyssnade inte jättebra i skolan alltid... men DAAAYUM vad krispig! Riktigt fräck ref <3Kör 650:in idag också
Tack! Den blir faktiskt bättre och bättre ju mer jag har den på mig känner jag, och det hör inte till vanligheterna att jag känner såKommer inte på bättre adjektiv, vet inte ens om det heter så, lyssnade inte jättebra i skolan alltid... men DAAAYUM vad krispig! Riktigt fräck ref <3
Tack! Missade det, du får gärna redigera din quote också. Ändrade min postMycket bra, mycket bra.
Tips, vet inte om det är helt sant men detta har jag fått höra: Undvik att visa upp ditt serienummer (OPxxBBxx) så att inte förfalskare som trålar forum kan rista in dem på sin förfalskade pjäs för att se äkta ut.
Det där är faktiskt den bästa sommarklockan enligt mig. Den passar även utmärkt den 6e december. Jag har dräglat så mycket på just det det där exemplaret att tom verket måste var fullt av mitt DNA.Tack! Den blir faktiskt bättre och bättre ju mer jag har den på mig känner jag, och det hör inte till vanligheterna att jag känner så
Haha, ja jag måste lägga in en påminnelse 6/12, då är den ju given såklart!Det där är faktiskt den bästa sommarklockan enligt mig. Den passar även utmärkt den 6e december. Jag har dräglat så mycket på just det det där exemplaret att tom verket måste var fullt av mitt DNA.
Kollade du i kalendern efter något speciellt det datumet?Det där är faktiskt den bästa sommarklockan enligt mig. Den passar även utmärkt den 6e december. Jag har dräglat så mycket på just det det där exemplaret att tom verket måste var fullt av mitt DNA.
Finlands självständighetsdag. Det vet alla!Kollade du i kalendern efter något speciellt det datumet?
Tack!Finlands självständighetsdag. Det vet alla!
Trevlig helgHoppas alla har en trevlig helg!
Sjukt fin, nice med stårarmband.Pam 722