Smörjt in några vinterkängor, så passade på att bearbeta några läderband när jag ändå var igång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kontrar det gråa och trista vädret med lila canvas
Är dessa två samma referens men olika årtal då sandwich tavla skiljer sig mellan dem?
Båda är 112, dom första 3 serierna (E,F,G) är utan sandwich och H-serie (2005) och framåt har sandwich.Är dessa två samma referens men olika årtal då sandwich tavla skiljer sig mellan dem?
Ni är så grymma i denna forum-del!! Tack snälltBåda är 112, dom första 3 serierna (E,F,G) är utan sandwich och H-serie (2005) och framåt har sandwich.
FA-AN vad bra den här är asså. Bästa släppet på väldigt länge. Riktigt avis! Grattis
Riktigt fin. Snygga bilder!
024an växer på mig alltså! Snygg24c. Färgtonen på remmen från @oddface börjar djupna på ett mycket tillfredsställande vis, redan efter ett par månader.
Så mycket kärlek!30-års jubileum idag!! PreV Logo <3
Det var bättre förr30-års jubileum idag!! PreV Logo <3
Väldigt mycket snö…
Jag minns just att du ju visade det häromdagen. Minnet är kort.Väldigt mycket snö…
Och vilken comeback sen! Grymt!Efter en kortare tids sinnesförvirring så är man återigen tillbaka i tråden!
Jag har saknat er!