372
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3 månader, inte dåligt. Själv väntade jag 2år.Hänger på @Lenne81 med en snarlik look.
Tog ganska exakt 3 månader, men fick äntligen mitt Diaboliq Paratrooper i 24mm. Så jävla bra dom här banden.
Trevlig helg på er!
På ett Diaboliq band? Varför?3 månader, inte dåligt. Själv väntade jag 2år.
Jag köpte 3 band av honom och betalade. Vi pratade lite fram och tillbaka hur banden skulle se ut och så. Sen började det dra ut på tiden (hade hört att han inte var jättesnabb på leveranser) så tänkte inte mer på det. Hann sälja klockan som jag skulle ha två av banden till och jag köpte Pannan. Skrev och frågade om vi kunde göra om beställningen så banden skulle passa Pannan istället. Gick bra sa han och så började väntan igen. Skrev efter ett halvår till och frågade hur det gick, fick till svar att han väntade på material. Skrev lite då och då att banden var på gång. Väntade 6månader till och så skrev jag att jag ville häva köpet eftersom det tog sån tid. Då hade det nästan gått 1,5 år. Han bad om ursäkt och lovade ersätta mig på något sätt om jag kunde vänta tills banden var klar. Väntade månader igen och skrev igen att jag ville häva köpet om banden inte var klar, då sade han att han var ute på resa men han hade skickat banden men de hade kommit i retur, han skulle skicka dem direkt han kom hem. Efter lite meddelanden fram och tillbaka så kom det fram att han glömt bort att göra banden. Jaja, tänkte jag de kommer väl när de kommer och efter dryga 2 år kom de och då skickade han 5 band så det var väl lite plåster på såren. Verkar ju ändå vara en hyvens snubbe och jag tänkte att jag hade väl ”otur” för jag har bara hört gott om honom och hans band.På ett Diaboliq band? Varför?
hostJag köpte 3 band av honom och betalade. Vi pratade lite fram och tillbaka hur banden skulle se ut och så. Sen började det dra ut på tiden (hade hört att han inte var jättesnabb på leveranser) så tänkte inte mer på det. Hann sälja klockan som jag skulle ha två av banden till och jag köpte Pannan. Skrev och frågade om vi kunde göra om beställningen så banden skulle passa Pannan istället. Gick bra sa han och så började väntan igen. Skrev efter ett halvår till och frågade hur det gick, fick till svar att han väntade på material. Skrev lite då och då att banden var på gång. Väntade 6månader till och så skrev jag att jag ville häva köpet eftersom det tog sån tid. Då hade det nästan gått 1,5 år. Han bad om ursäkt och lovade ersätta mig på något sätt om jag kunde vänta tills banden var klar. Väntade månader igen och skrev igen att jag ville häva köpet om banden inte var klar, då sade han att han var ute på resa men han hade skickat banden men de hade kommit i retur, han skulle skicka dem direkt han kom hem. Efter lite meddelanden fram och tillbaka så kom det fram att han glömt bort att göra banden. Jaja, tänkte jag de kommer väl när de kommer och efter dryga 2 år kom de och då skickade han 5 band så det var väl lite plåster på såren. Verkar ju ändå vara en hyvens snubbe och jag tänkte att jag hade väl ”otur” för jag har bara hört gott om honom och hans band.
Sorry om jag postade detta på fel ställe. Svaret blev kanske långt och på fel ställe insåg jag.host
Vi har en bandrecensionstråd. Den här storyn vore guld att korsposta där.
Min kommentar var inte menat som ett klagomål alls men posta det gärna också i den tråden där andra som funderar på att köpa band kan väga in din upplevelse.Sorry om jag postade detta på fel ställe. Svaret blev kanske långt och på fel ställe insåg jag.
Hänger på @Lenne81 med en snarlik look.
Tog ganska exakt 3 månader, men fick äntligen mitt Diaboliq Paratrooper i 24mm. Så jävla bra dom här banden.
Trevlig helg på er!
Jag köpte 3 band av honom och betalade. Vi pratade lite fram och tillbaka hur banden skulle se ut och så. Sen började det dra ut på tiden (hade hört att han inte var jättesnabb på leveranser) så tänkte inte mer på det. Hann sälja klockan som jag skulle ha två av banden till och jag köpte Pannan. Skrev och frågade om vi kunde göra om beställningen så banden skulle passa Pannan istället. Gick bra sa han och så började väntan igen. Skrev efter ett halvår till och frågade hur det gick, fick till svar att han väntade på material. Skrev lite då och då att banden var på gång. Väntade 6månader till och så skrev jag att jag ville häva köpet eftersom det tog sån tid. Då hade det nästan gått 1,5 år. Han bad om ursäkt och lovade ersätta mig på något sätt om jag kunde vänta tills banden var klar. Väntade månader igen och skrev igen att jag ville häva köpet om banden inte var klar, då sade han att han var ute på resa men han hade skickat banden men de hade kommit i retur, han skulle skicka dem direkt han kom hem. Efter lite meddelanden fram och tillbaka så kom det fram att han glömt bort att göra banden. Jaja, tänkte jag de kommer väl när de kommer och efter dryga 2 år kom de och då skickade han 5 band så det var väl lite plåster på såren. Verkar ju ändå vara en hyvens snubbe och jag tänkte att jag hade väl ”otur” för jag har bara hört gott om honom och hans band.
Ref?Gokväll på er!
Är det en Laureus-version?Pam00119.
Nä, samma här. Bara hört gott om honom så var ju därför jag valde att köpa band från honom och banden är . Jag hade nog bara otur och banden kom ju till slut så ingen skada skedd.Jag har köpt 4st Paratrooper canvas av honom sista året fördelat på två tillfällen och det har fungerat hur bra som helst, ca 6-8veckor från order till leverans båda gångerna. Och banden är helt otroligt fina så bara + från min sida och faktum är att jag aldrig hört ett dåligt ord om honom tidigare.
Är det en Laureus-version?
Vi har en bandmakare vi kallar mr slow men den här storyn vinner.Jag köpte 3 band av honom och betalade. Vi pratade lite fram och tillbaka hur banden skulle se ut och så. Sen började det dra ut på tiden (hade hört att han inte var jättesnabb på leveranser) så tänkte inte mer på det. Hann sälja klockan som jag skulle ha två av banden till och jag köpte Pannan. Skrev och frågade om vi kunde göra om beställningen så banden skulle passa Pannan istället. Gick bra sa han och så började väntan igen. Skrev efter ett halvår till och frågade hur det gick, fick till svar att han väntade på material. Skrev lite då och då att banden var på gång. Väntade 6månader till och så skrev jag att jag ville häva köpet eftersom det tog sån tid. Då hade det nästan gått 1,5 år. Han bad om ursäkt och lovade ersätta mig på något sätt om jag kunde vänta tills banden var klar. Väntade månader igen och skrev igen att jag ville häva köpet om banden inte var klar, då sade han att han var ute på resa men han hade skickat banden men de hade kommit i retur, han skulle skicka dem direkt han kom hem. Efter lite meddelanden fram och tillbaka så kom det fram att han glömt bort att göra banden. Jaja, tänkte jag de kommer väl när de kommer och efter dryga 2 år kom de och då skickade han 5 band så det var väl lite plåster på såren. Verkar ju ändå vara en hyvens snubbe och jag tänkte att jag hade väl ”otur” för jag har bara hört gott om honom och hans band.
Skynda innan vi är på 373Vi är på sidan 372 i allmänna Paneraitråden så lite bilder på 372 vore att önska.
Skynda innan vi är på 373
När kommer destron?372 har utgått redan och det är på g en ny för vänsterhänta, så ja tiden går fort!
Sagt och gjort!Vi är på sidan 372 i allmänna Paneraitråden så lite bilder på 372 vore att önska.
Bra där!Sagt och gjort!
Minns inte men…2024?När kommer destron?
”year of the luminor”?Minns inte men…2024?