Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig pjäs. Stort grattis!!Här har vi mitt senaste inköp PAM00944. Väldigt nöjd såhär långt sitter riktigt skönt på armen.
En av få Due jag faktiskt har testat. Jag gillar det lätt upphöjda glaset. Grattis!Här har vi mitt senaste inköp PAM00944. Väldigt nöjd såhär långt sitter riktigt skönt på armen.
Grattis och välkommen!Efter att sneglat på en Panerai i massa år men aldrig gjort slag i saken var det dags!
En 1086 blev det!
Fastnade för enkelheten och det kupade glaset och ville testa en mekanisk då jag bara haft olika automatare i mitt ”klockliv”, så då landade jag i denna modellen.
Grattis! Bra valEfter att sneglat på en Panerai i massa år men aldrig gjort slag i saken var det dags!
En 1086 blev det!
Fastnade för enkelheten och det kupade glaset och ville testa en mekanisk då jag bara haft olika automatare i mitt ”klockliv”, så då landade jag i denna modellen.
På väg till Windy City med @oddfaceGrattis! Bra val
Ha det så kul! Vad ska ni göra i Chicago?På väg till Windy City med @oddface
Oklart!Ha det så kul! Vad ska ni göra i Chicago?
Hur många modeller med micro rotor har Panerai gjort? Är nyfiken
Tusen tackPanerai caliber P.4000 » WatchBase
Full details and images of the Panerai caliber P.4000, including a list of all watches using this movement.watchbase.com
Där är listan. Klicka in på de andra urverk som baseras på p.4000 för hela listan.
Tackar! Fortsatt nöjd när jag kikar på den men inte helt övertygad/van vid hur den bärsGrattis! Bra val
En Panerai är en Panerai. Du kan inte jämföra den med en ”vanlig” klockaTackar! Fortsatt nöjd när jag kikar på den men inte helt övertygad/van vid hur den bärs