Vad hittar ni på? Jag ska diska...
Hämtar pizza med kottarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad hittar ni på? Jag ska diska...
Grattis!Jag har blivit med tillökning av en bubblare - PAM00215 från 2005. 40 mm, kronograf, manuellt OPXVI/Lemania-verk. Lite speedy-vibrationer.
Tveksamt, rätt hög på handleden för sin storlek. Speedy reduced är en bättre liknelse när det kommer till proportioner.Grattis!
Och perfekt! Jag behöver en tjockleksangivelse, är den där verkligen bara 16,5mm tjock?
Tack glömde jag att skrivaGrattis!
Och perfekt! Jag behöver en tjockleksangivelse, är den där verkligen bara 16,5mm tjock?
De gamla 40mm är ju höga, speciellt när det är chronos, så därmed min stora tvekan också. Om du har möjlighet att mäta vid tillfälle, så skulle det uppskattas. Ska in i STORLEKSGUIDEN.Tveksamt, rätt hög på handleden för sin storlek. Speedy reduced är en bättre liknelse när det kommer till proportioner.
Jag skulle se det som ett hedersuppdrag att någon gång kunna bidra till storleksguiden.De gamla 40mm är ju höga, speciellt när det är chronos, så därmed min stora tvekan också. Om du har möjlighet att mäta vid tillfälle, så skulle det uppskattas. Ska in i STORLEKSGUIDEN.
Den tavlan är riktigt läcker!I dag blev det 1350, fortfarande en favorit.
Det där var en väldigt behaglig kombo av färgtoner
TackarDet där var en väldigt behaglig kombo av färgtoner
En pvd destro. Hört man ska ha senapsgul haj på dessa
Jag har blivit med tillökning av en bubblare - PAM00215 från 2005. 40 mm, kronograf, manuellt OPXVI/Lemania-verk. Lite speedy-vibrationer.
Fick titta på @mårts pvdade monster idag. Snuskigt fint pvdarbete. Riktigt läcker!
Haj är bra på typ alltEn pvd destro. Hört man ska ha senapsgul haj på dessa
Bra skit!177G på svart Shell Cordovan
Det är nog en smaksak, men för mig var det aldrig aktuellt att gå på målade, ville ha skinnet men inte en dressad känsla på bandet.Bra skit!
Kan inte komma överens med mig själv om jag tycker kanterna borde varit färgade eller inte.