Fredag
753
753
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan man säga, 116&118 är som 176&177 G serie, glasbaksida och dekorerat verk.Och 55an har stängt baklock, vilket är en stor anledning till att den tilltalat mig. Borstad titan mot handleden är bra mycket skönare än glas i min bok!
Edit: En 55 med glasbaksida blir en 116 eller hur?
Alla Panerai ser likadana ut!Det kan man säga, 116&118 är som 176&177 G serie, glasbaksida och dekorerat verk.
Sen är jag lite osäker på om 116&118 har exakt samma bruna nyanser som 55&61, känns som att 116&118 är aningen mörkare i bruntonen. Tror att @azcii har jämfört dom ev
Inte jag, men Bebbe har jämfört de och skrev precis som digDet kan man säga, 116&118 är som 176&177 G serie, glasbaksida och dekorerat verk.
Sen är jag lite osäker på om 116&118 har exakt samma bruna nyanser som 55&61, känns som att 116&118 är aningen mörkare i bruntonen. Tror att @azcii har jämfört dom ev
Sjukt bra bild på en bra (och clean) pannaPrecis när man trodde vi var klara med snö för i år
Vet inte vem du pratat med. Kör på.001 idag igen, snart dags att införskaffa lite nya band hört det är hädelse att köra gummi på dessa lite äldre Panerai men watchwears nya FKM-gummi verkar lite intressant
För en ofrälse som undertecknad; vad är skillnaden mellan FKM och syntetiskt gummi i fråga om komfort/känsla?001 idag igen, snart dags att införskaffa lite nya band hört det är hädelse att köra gummi på dessa lite äldre Panerai men watchwears nya FKM-gummi verkar lite intressant
Jag har aldrig kört ett på min, men jag har ofta ändå gummi på radiomir så tycker det är fri eldgivning att köra!001 idag igen, snart dags att införskaffa lite nya band hört det är hädelse att köra gummi på dessa lite äldre Panerai men watchwears nya FKM-gummi verkar lite intressant
Åh brunt canvas blev TOPPENVårmörker osv. PAM55.
Smällde precis på grönt FKM från Watchwear. Bytte dock till hårdvaran från Horus på det vita och original på det gröna001 idag igen, snart dags att införskaffa lite nya band hört det är hädelse att köra gummi på dessa lite äldre Panerai men watchwears nya FKM-gummi verkar lite intressant
Jag vet ärligt talat inte men efter att ha googlat FKM som material så verkar det vara mer likt känslan på ett oem-band än ett såbt klibbigt silikonband. Kanske @Feskarn kan dela ett par ord om FKM-banden?För en ofrälse som undertecknad; vad är skillnaden mellan FKM och syntetiskt gummi i fråga om komfort/känsla?
Hur känns bandet?Smällde precis på grönt FKM från Watchwear. Bytte dock till hårdvaran från Horus på det vita och original på det gröna
Bara testat i typ 10min nu men spontant så känns det mycket bra.Hur känns bandet?
Sweet! Låter perfekt jag fixar inte de här sladdriga banden. Säkert av god kvalle men de känns billigaBara testat i typ 10min nu men spontant så känns det mycket bra.
Matt finish, trevlig gummiblandning!
Inte sladdrigt som silikon men inte stelt som vissa andra gummin man testat, klart det behöver forma sig lite men bekvämt redan från start.
Bara att köpa
Jag har även Horus sladdriga som sagt, dessa från Watchwear är minst dubbelt så bra för typ halva pengen!Sweet! Låter perfekt jag fixar inte de här sladdriga banden. Säkert av god kvalle men de känns billiga
Aa det är Sword straps "Taupe" men det är rätt brunt för att kallas taupe i min mening. Klockren match med tavla och metall iaf!Åh brunt canvas blev TOPPEN