Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din samling är inte alls att leka med
Den där 1074:anPassade på att ta en snabb gruppbild!
650, Pre-a 001, 649, 1074
Hur var det nu, såg alla Panerai likadana ut?
Den är riktigt bra!Den där 1074:an
Ruggigt!Den är riktigt bra!
En till på nytillskottet
Bra mix. Om du var tvungen att välja en, vilken väljer du?Passade på att ta en snabb gruppbild!
650, Pre-a 001, 649, 1074
Hur var det nu, såg alla Panerai likadana ut?
Bra mix. Om du var tvungen att välja en, vilken väljer du?
422 är bästa pannan!Efter många år på forumet kan jag äntligen posta min första bild i denna tråd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet på distans. Men jag tycker den sitter bättre än förväntat så jag är mycket nöjd! Alltid tänk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.
Den e helt sjukBorta, men ej glömd. Hade velat äga en igen PAM289
Underbart, grattis! Riktigt grym Panna; har ägt vid två tillfällen!Efter många år på forumet kan jag äntligen posta min första bild i denna tråd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet på distans. Men jag tycker den sitter bättre än förväntat så jag är mycket nöjd! Alltid tänk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.
Tack. Är fortfarande grymt nöjd.Underbart, grattis! Riktigt grym Panna; har ägt vid två tillfällen!