Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte en bandrulle…Samma klocka ny band . Slutar det nån gång med band byte ? Snart måste köpa skåp för band
Hur blir det när man värmer så, måste vara ok gott men jag är skeptiskLänge sen jag var här men här är min långtidslånade 61
det verkar att det blir nästa stegJag köpte en bandrulle…
Det finns de som har ett gäng band och så finns det obotliga strapaholics… Det är bara att börja samla bild från en risti i SingaporeSamma klocka ny band . Slutar det nån gång med band byte ? Snart måste köpa skåp för band
Han ska ju i alla fall ha cred för många olika färger. På dessa breddgrader tenderar det att bli 50 nyanser av brunt bara.Det finns de som har ett gäng band och så finns det obotliga strapaholics… Det är bara att börja samla bild från en risti i Singapore
Vi får prova. Blir rätt bra faktiskt, lite som glühwein fast öl då. Mastigt dock, en hylsa delas med fördel på två.Hur blir det när man värmer så, måste vara ok gott men jag är skeptisk
Stort grattis! Som @Caravelle33 säger, helt klart den bästa pannan. Min hade hälsat om det inte var 35 minuter kvar på mars och därmed OWGMARCH - som det här året inte var med en panna på armen…Efter många år på forumet kan jag äntligen posta min första bild i denna tråd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet på distans. Men jag tycker den sitter bättre än förväntat så jag är mycket nöjd! Alltid tänk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.
En varmbogaLänge sen jag var här men här är min långtidslånade 61
Du har sjukt grym bettariniuppställning! 001preA och min favoritsommarklocka alla kategorier 649.Ett tag sen jag körde 649. Nästan lyser utomhus
Tack! Ser fram emot att rocka 649 till linneskjorta. Men det känns rätt avlägset när jag vaknade till snö imorseDu har sjukt grym bettariniuppställning! 001preA och min favoritsommarklocka alla kategorier 649.
Så det blev av till slut ändå! Stort grattis Magisk pjäsEfter en kort tid i mörkret blev det äntligen panna igen. Nyservad 55 D-serie i ärligt men vasst skick!
Vill passa på att be om ursäkt till @metamorfos som jag kanske snuvat lite på denna, men fick till ett byte så det blev som det blev! Nu är klockan på hemmaplan och servad iaf! Får säkert promenera vidare en vacker dag..
Ser rejält ut! Minns du vart du köpt?
Om det är bandet du menar så är det @VanDusen här på forumet som gjort det. RekommenderasSer rejält ut! Minns du vart du köpt?
Du vet vem du ringer när du ändrar dig!Efter en kort tid i mörkret blev det äntligen panna igen. Nyservad 55 D-serie i ärligt men vasst skick!
Vill passa på att be om ursäkt till @metamorfos som jag kanske snuvat lite på denna, men fick till ett byte så det blev som det blev! Nu är klockan på hemmaplan och servad iaf! Får säkert promenera vidare en vacker dag..
Stiligt; riktig skön ref!Efter en kort tid i mörkret blev det äntligen panna igen. Nyservad 55 D-serie i ärligt men vasst skick!
Fler bilder tack!!Efter en kort tid i mörkret blev det äntligen panna igen. Nyservad 55 D-serie i ärligt men vasst skick!
Då får du nöja dig med lite halvfärdiga editsFler bilder tack!!
55 har brun tavla och målade index, 176 svart tavla och mestadels sandwich förutom första serien (G)Förklara gärna för en mindre kunnig vad skillnaden är mellan en 55 och en 176?
Och 55an har stängt baklock, vilket är en stor anledning till att den tilltalat mig. Borstad titan mot handleden är bra mycket skönare än glas i min bok!55 har brun tavla och målade index, 176 svart tavla och mestadels sandwich förutom första serien (G)