Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fotar du i studio eller? Provocerande bra bilder.
TackarFotar du i studio eller? Provocerande bra bilder.
Håller med. Tokigt fina foton.Bättre bilder än Panerais officiella.
Bra variation!Äh va fan, jag visar väl hela gänget
![]()
Fint band också, vad är det för något? (Jag tror du har svarat på det i någon annan tråd redan men hittar inte).309 i solen. Älskar guldringen!![]()
![]()
Så fet. Älskar den stilrena looken med grönt, vitt och silver. Tooligt <3Baby Sub 1055
![]()
Hade kunnat vara min line up. Riktigt bra samling moderna pannor.Äh va fan, jag visar väl hela gänget
![]()
Ja bra att de vågat hålla den krispig och fräsch.Så fet. Älskar den stilrena looken med grönt, vitt och silver. Tooligt <3
Mays Classic 74. https://www.mays-berlin.com/en/classic74.htmlFint band också, vad är det för något? (Jag tror du har svarat på det i någon annan tråd redan men hittar inte).
Stabila grejer.
Amen. Står högst upp på min önskelista till Paneraitomten. Essentiell i dess bästa bemärkelse.![]()
Min PAM111, näst intill den enda klocka jag använt senaste halvåret. Det finns få klockor som slår denna.
Bandhorn och boettform (exkl glasring/vridring och kronskydd) ser ganska lika utBåda 47mm och vanliga luggar.. i övrigt har de inte mycket gemensamt
PAM587 och PAM382
![]()
Bandhorn är väl samma sak som "vanliga luggar"Bandhorn och boettform (exkl glasring/vridring och kronskydd) ser ganska lika ut![]()
Jo men de såg ju tom jämnstora ut. Bara det!Bandhorn är väl samma sak som "vanliga luggar"![]()
Ja, juste. Sant!Jo men de såg ju tom jämnstora ut. Bara det!
Dina bilder är så sinnessjukt bra.Båda 47mm och vanliga luggar.. i övrigt har de inte mycket gemensamt
PAM587 och PAM382
![]()
Dina bilder är så sinnessjukt bra.
Tack!Dina bilder är så sinnessjukt bra.