Det är i varje fall fint väder. Är väldigt positivt överraskad till 309an. Visste att den skulle vara bra, men så här bra! Sitter otroligt skönt på handleden och jag överraskas hela tiden av hur lätt den är.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svår att tröttna på. Många fina detaljer att studera och roligt urverk. Skulle vara att den känns ”för” lätt då (dock inget jag hade brytt mig om i detta fall).![]()
![]()
Det är i varje fall fint väder. Är väldigt positivt överraskad till 309an. Visste att den skulle vara bra, men så här bra! Sitter otroligt skönt på handleden och jag överraskas hela tiden av hur lätt den är.
Grym!
Tokbra på 33/17.Logo Pre-V - daglig stfu-känsla
![]()
![]()
![]()
Shit vad bra. Tokigt.Logo Pre-V - daglig stfu-känsla
![]()
![]()
![]()
Vad är det för band på första bilden? Måste ha ett sånt!Logo Pre-V - daglig stfu-känsla
![]()
![]()
![]()
Mays Berlin 33. Det är fabulous.Vad är det för band på första bilden? Måste ha ett sånt!
Vad är det för band på första bilden? Måste ha ett sånt!
Mays Berlin 33. Det är fabulous.
Startar veckan som den förra slutade, 662 på ett Oleg Vintage Sand.
![]()
Jag har ett till som jag fick med vid ngt klock köp och det ser ut som ditt. Det här köpte jag själv från Oleg och vill minnas att det var lite mattare i ytan från början och sen har det fått utstå en del badande i både salt och sött med efterföljande infettning efteråt, så det är nog förklaringen.Vad brunt ditt sand är? Mitt ser mycket gulare ut
![]()
Kul band! Vad är det för något?390 med vårkänslor
Något måste man roa sig med när lappsjukan kryper sig på.
![]()
Tackar, det är egetKul band! Vad är det för något?
Insåg att det borde vara egengjort. Men lädret, har du målat det också eller har du hittat något fint målat?Tackar, det är egetEller du kanske menade motivet; jag kallar den "fågel på grenen"
![]()
Ahh, du menar så. Det är ljusbrunt från början. Färgat och målat.Insåg att det borde vara egengjort. Men lädret, har du målat det också eller har du hittat något fint målat?