Men, jag tänker mig att de inte är jämnstora. Jag tror att 1940 skiljer sig mot 1950 på bl.a. bandhornen. De ena är lite rakare och kortare, och de andra lite längre och "rundare".Jo men de såg ju tom jämnstora ut. Bara det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men, jag tänker mig att de inte är jämnstora. Jag tror att 1940 skiljer sig mot 1950 på bl.a. bandhornen. De ena är lite rakare och kortare, och de andra lite längre och "rundare".Jo men de såg ju tom jämnstora ut. Bara det!
låter som att måttband och skjutmått måste fram. varje 1/2 mm räknas.Men, jag tänker mig att de inte är jämnstora. Jag tror att 1940 skiljer sig mot 1950 på bl.a. bandhornen. De ena är lite rakare och kortare, och de andra lite längre och "rundare".Vad säger @azcii ?
Men, jag tänker mig att de inte är jämnstora. Jag tror att 1940 skiljer sig mot 1950 på bl.a. bandhornen. De ena är lite rakare och kortare, och de andra lite längre och "rundare".Vad säger @azcii ?
Nä behöver inte mäta för att veta det. Det är lite skillnad helt klart, både i längd och tjocklek.låter som att måttband och skjutmått måste fram. varje 1/2 mm räknas.
Du tar dig inte ur det här så lättNä behöver inte mäta för att veta det. Det är lite skillnad helt klart, både i längd och tjocklek.
You vs the guy she told you not to worry aboutDu tar dig inte ur det här så lätt![]()
You vs the guy she told you not to worry about
![]()
Trevlig fredag på er alla Ristis (heter det va?) och håll er säkra mot viruset.
![]()
Gomorron Sverige/världen!
![]()
![]()
Bra kombo! Bandet lirar fint mot visarna och index utan att blir för matchy matchyGomorron Sverige/världen!
![]()
![]()
Får ta och kika på det dåOm Panerai säljer det gråa assot löst(som fanns till 605) så vore den topp på den klockan
Sluta!Alltså det är löjligt hur bra denna är!
![]()
Ja det blev bra, alltid trevligt när man kan återanvända inkörda favoriter. Har inte använt detta sen jag sålde 372Bra kombo! Bandet lirar fint mot visarna och index utan att blir för matchy matchy
Mycket bra. En anledning till varför inte sälja band man gillar, även man inte har någon användning (klocka) för dem för stunden.Ja det blev bra, alltid trevligt när man kan återanvända inkörda favoriter. Har inte använt detta sen jag sålde 372
Just ja, det där är ju bra skit. Trevlig helg!Ha en trevlig helg alla! Stay safe!
510 på blått Ebay asso.
![]()
Gomorron Sverige/världen!
![]()
![]()
Det där såg ju svinbra ut.Ha en trevlig helg alla! Stay safe!
510 på blått Ebay asso.
![]()
Den här snubben brukar komma upp i de här diskussionerna. https://www.ebay.com/sch/i.html/?_saslop=1&_sasl=marijelasDet där såg ju svinbra ut.
Var det nån som sålde ett enstaka band eller finns det fler likadana? Länk?
Snyggt med Sandwich på 510 förresten.
Den här snubben brukar komma upp i de här diskussionerna. https://www.ebay.com/sch/i.html/?_saslop=1&_sasl=marijelas
Tack! Minns tyvärr inte alls vilken säljare det var, bandet är säkert 3-4 år gammalt.Det där såg ju svinbra ut.
Var det nån som sålde ett enstaka band eller finns det fler likadana? Länk?
Snyggt med Sandwich på 510 förresten.
Väldigt snygg!Gomorron Sverige/världen!
![]()
![]()
Tackar, känns riktigt bra så här långt...Väldigt snygg!
Har oxå köpt från denna säljare. Det är framförallt vitbalansen som är fel i deras produktbilder. Som du ser är skuggan rosa på bilden, något den inte är i verkligheten vilket ställer till det. Jag beställde ett band som såg ut att vara beige men var grönt. Orkade inte skicka tillbaka utan sålde det här istället.Jag har faktiskt precis fått hem ett par band just därifrån. Ett asso som jag tycker ser bra ut:
![]()
![]()
Och sedan ett som jag inte riktigt tycker motsvarade beskrivningen. Så här såg det ut på Ebay-sidan:
![]()
![]()
Och så här såg det som dök upp i posten ut
![]()
![]()
Jag får jobba hårt för att få upp patinan på säljbilden! När jag kollar lite på andra bilder på deras Ebaysida så misstänker jag att de helt enkelt skickat fel strap. Det finns ett som ser exakt likadant ut som de skickat till mig men som jag inte beställt.
Har oxå köpt från denna säljare. Det är framförallt vitbalansen som är fel i deras produktbilder. Som du ser är skuggan rosa på bilden, något den inte är i verkligheten vilket ställer till det. Jag beställde ett band som såg ut att vara beige men var grönt. Orkade inte skicka tillbaka utan sålde det här istället.