1226
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar. Trodde att jag gjort mitt inom Panerai-träsket men nu sitter man här igen och googlar behöver-referenserna 118, 564, 61, 175, 372, 560, 590…Fiskade hem denna idag
Grym! GrattisTillskott i PAMiljen
PAM231
StiligtTillskott i PAMiljen
PAM231
Wow, riktigt trevlig Grattis!Tillskott i PAMiljen
PAM231
Tung! GrattisTillskott i PAMiljen
PAM231
Fenomenal!Tillskott i PAMiljen
PAM231
ChefsklockaTillskott i PAMiljen
PAM231
Grattis!Fiskade hem denna idag
Löjligt braInte många andra klockor som får handledstid nu
Grattis, ball ref.!Fick händerna på min första panna idag, PAM001391. Tack @Zozoo för en enkel och trevlig affär
TackarGrattis, ball ref.!
Grattis till grym PannaTillskott i PAMiljen
PAM231
Oooh, det var längesen den där eller 425 dök upp på detta forum. Trevligt! Jag är lite kär i SLC-tavlan, men har aldrig haft en. 449 är ju klart bäst av de möjliga kandidaterna i alla fall.Öl med 449
Det skadar ju aldrig att pröva, blir lite mer minimalistiskt än andra typer av index.Oooh, det var längesen den där eller 425 dök upp på detta forum. Trevligt! Jag är lite kär i SLC-tavlan, men har aldrig haft en. 449 är ju klart bäst av de möjliga kandidaterna i alla fall.
Jag har en torped på min 416, som jag trivs med bra, men det är de blåa visarna på 449 som skulle locka ... vilket jag förvisso har på min 720 ... så jag behöver byta isåfallDet skadar ju aldrig att pröva, blir lite mer minimalistiskt än andra typer av index.
Tycker själv 449 är mycket trevlig, kunde aldrig stå ut med torpeden på 425s tavla
Är rätt säker på att Panerai har AR-coating på insidan.
1312 första pannna jag haft med ”ecru”, underbart .
Panerai har aldrig jobbat med någon antireflex?