• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

1226

IMG_7544.jpeg

IMG_4550.jpeg

En nyiskaffad 1312 gör att jag får posta här 😀
5:e pannan för mig.
Började min resan med en 090 köpte sedan en 111:a som jag tyvärr sålde.
Köpte sedan ytterligare en 111:a som jag också sålde och köpte tillbaks igen efter att den hoppat runt lite på ks men såldes tyvärr igen. 🤯😂
Nu var det dags för Panerai igen, en 1312 av de tidigare årgångarna med ecru och glasbaksida.

Oooh, det var längesen den där eller 425 dök upp på detta forum. Trevligt! Jag är lite kär i SLC-tavlan, men har aldrig haft en. 449 är ju klart bäst av de möjliga kandidaterna i alla fall.
Det skadar ju aldrig att pröva, blir lite mer minimalistiskt än andra typer av index.

Tycker själv 449 är mycket trevlig, kunde aldrig stå ut med torpeden på 425s tavla

Det skadar ju aldrig att pröva, blir lite mer minimalistiskt än andra typer av index.

Tycker själv 449 är mycket trevlig, kunde aldrig stå ut med torpeden på 425s tavla
Jag har en torped på min 416, som jag trivs med bra, men det är de blåa visarna på 449 som skulle locka ... vilket jag förvisso har på min 720 ... så jag behöver byta isåfall :D

Tillbaka
Topp