Yep.Är rätt säker på att Panerai har AR-coating på insidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yep.Är rätt säker på att Panerai har AR-coating på insidan.
Nåja, to each their own om den detaljen! 720 och 449 är ju snarlika, bara att välja vilken tavla man föredrarJag har en torped på min 416, som jag trivs med bra, men det är de blåa visarna på 449 som skulle locka ... vilket jag förvisso har på min 720 ... så jag behöver byta isåfall
Jaha där ser man tycker bara den är så svårfotad med det lite kupade glaset.Är rätt säker på att Panerai har AR-coating på insidan.
Man blir tårögd
Fel tråd kanske, men men...Har kanske inte varit aktiv alls på nått år eller 2. Blev lite konfunderad över priserna som skenat, kikade på mitt kvitto, ja 30 papp på några år på en 1312 likadant på min oris pro pilot, nästan dubblat upp. Finns det ngn som har ngn teori?
Jag har inte haft den där varianten av gummi, måste fixa ett.Grönt gummi här också
Köpte mitt hos Panerai StockholmJag har inte haft den där varianten av gummi, måste fixa ett.
Magisk! Fin bild också.177 på canvasband från vårt östra grannland.
Tack! Kul att du gillade.Magisk! Fin bild också.