Beautiful!Plexiglas är så mysigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beautiful!Plexiglas är så mysigt.
Alla älskar en 422! Panerais bästa klocka! Det enda jag ångrar är att jag gjort mig av med 4 av dom.
422 idag!
Alla älskar en 422! Panerais bästa klocka! Det enda jag ångrar är att jag gjort mig av med 4 av dom.
Fantastisk kombo !Man kan ju inte lämna sjukhuset o sen dyka upp med samma strap… hur skulle det se ut…
Viktigaste dock det går bra för grabben din
Den är gräsligt bra.Fortsätter med 422. Fint väder med Ohiofloden som fond.
grönt accordion på sub är en riktigt bra kombo mitt har suttit på i säkert ett år nu, trots att jag historiskt sätt är lite av en strapaholic så har jag inte hittat något som ens kommer i närheten!
Inte mycket lume kvar i den gamla damen men ibland så.
Visst är den. Min instegspanna men jag har liksom svårt att byta den mot någon annan 44 mm bettarini590 är en förbaskat bra modell
Superskön!