Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klarade den sig från rökskador?Vad gör man inte för lilla frugan!![]()
Otroligt att jag vågar posta här efter Aras , kan inte stava ditt nick, åthutningNy hamn, nya äventyr!![]()
Bra tryck i venerna
TackBra tryck i venerna
Jag röstar för. Perfekt look!Köpte ett hirsh rebel igår till min 177. Mycket bekvämt och känns som att det håller god kvalitet. Plockade bort stift-hållarna i läder och sportar det som ett Nato istället. Nöjd.![]()
![]()
![]()
Grattis! Riktigt braKunde inte stå emot denna längre så nu är man lycklig ägare av en 796
![]()
Grattis, riktigt cool den där...Kunde inte stå emot denna längre så nu är man lycklig ägare av en 796
![]()
Nice!Kunde inte stå emot denna längre så nu är man lycklig ägare av en 796
![]()
Kul! Riktigt bra!Kunde inte stå emot denna längre så nu är man lycklig ägare av en 796
![]()
Grattis!!Kunde inte stå emot denna längre så nu är man lycklig ägare av en 796
![]()
Grattis! Destro är cooltKunde inte stå emot denna längre så nu är man lycklig ägare av en 796
![]()
Grattis! Riktigt bra
Grattis, riktigt cool den där...
Nice!
Jag tycker destro känns lite weird, men den är ju cool den där och man vänjer sig ju vid kronan på andra sidan. Kul med subsekunden kl 3.
Kul! Riktigt bra!
Grattis!!
Grattis!!
Tusen tack ska ni ha! Känns fantastiskt bra att vara med Panerai igen. Har haft lite blandat, 112/000/425 mfl tidigare med detta blir min första destro samt 8-dagars. Angående kronan så tycker jag det känns väldigt komfortabelt. Inte för att det har stört mig med kronan på "rätt" sida heller men kul att testa något helt nyttGrattis! Destro är coolt
Den är supergrym!Kunde inte stå emot denna längre så nu är man lycklig ägare av en 796
![]()