• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Vanligtvis brukar det vara schweizisk klocka och italienskt vin, här är det tvärtom

PAM382

IMG_20200715_210457_353.jpg
 
Just så! Här är en nybörjare som mest vill kika på bilder. Men läser även parallellt den allmänna paneraitråden från start! Passerat sida 200 så räknar med att läst hela runt årsskiftet kanske?! Vet inte om jag är den enda ”nybörjaren” som följer denna tråd men jag har ett önskemål: Kan inte ni som postar era pannor även försöka skriva med ref?! Min tanke är att köpa min första panna under året och när man ser något snyggt vore det perfekt med ett ref för att googla lite info/pris på egen hand. Tror fler rookies som eventuellt slinker in här skulle uppskatta det. Som sagt, bara ett litet ödmjukt önskemål :)
Du kommer garanterat inte bli missnöjd! Enda problemet är att du kommer sukta efter fler när du väl köpt din första ;)
 
Kom igen nu! Vi måste ju kunna skrapa ihop mer likes på denna bild innehållandes en Fiddy och en 968 samt en Mango Chicken Balti uppspicead till 4/5 chilifrukter på chilifruktskalan.
Angående Mango Chicken Balti uppspicead till 4/5, Tror vi kör en 5/5 nästa gång för så mycket sting var det inte i den. Men med koriander. Då pratar vi mums.
 
Tillbaka
Topp