Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mare Mårtum
Den är bra den
Kul att du uppskattar den!God morgon!
Fan va den här är bra, bästa klockan jag någonsin ägt. Alla borde ha en...
![]()
Tackar för att du sålde den, passa mig perfektKul att du uppskattar den!
Tack för att du sålde bmg till mig (och skaffade 1305 istället).Tackar för att du sålde den, passa mig perfekt![]()
Han som sålde till mig hänger inte på KS så i den änden är det stopp! Dock så möjliggjorde försäljningen till PeterC att jag kunde köpa 932 av Mazik, då kunde Mazik köpa en ny 422. Jag kunde byta min 422 och 932 mot en fiddy och sen köpa Maziks nya 422.Tack för att du sålde bmg till mig (och skaffade 1305 istället).Hur långt tillbaka kan vi spåra händelseförloppet?
Nu fick jag ont i huvudetHan som sålde till mig hänger inte på KS så i den änden är det stopp! Dock så möjliggjorde försäljningen till PeterC att jag kunde köpa 932 av Mazik, då kunde Mazik köpa en ny 422. Jag kunde byta min 422 och 932 mot en fiddy och sen köpa Maziks nya 422.
Ha ha, 10 April möttes jag och @micke_s i Söderhamn, jag överlämnade 995 och åkte hem med 692.Tack för att du sålde bmg till mig (och skaffade 1305 istället).Hur långt tillbaka kan vi spåra händelseförloppet?
Så vad du säger är att du inte vill köpa tillbaka bmg:n just nu?Ha ha, 10 April möttes jag och @micke_s i Söderhamn, jag överlämnade 995 och åkte hem med 692.
![]()
25 maj postar jag 692 till dig @mårt efter att du övertalat mig att det är du som borde ha den och jag visste inte att jag tänkt sälja den (med återköps optionsavtal förvisso)
Samma dag 25 maj så postar @Caravelle33 sin 1305 till mig och den 26:e så sitter jag med 1305 på handleden.
![]()
Nu dryga 2 månader senare så sitter jag fortfarande med 1305 på handleden
![]()
Nä, det tar vi när det blir aktuelltSå vad du säger är att du inte vill köpa tillbaka bmg:n just nu?![]()
Hur känner du för Submersible efter 2 månader och 692 i synnerhet?Lite molnigt på 692
![]()