Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem, kolla hur det gick med 1305. Jag vurpade med den, @peterc köpte den, sen blev det hans favorit. Han älskar vurpade klockor! Det har ingenting med modellen att göra, bara vurporVurpa inte bara, den här är jobbigare att byta ut än en 1305.
Snacka om att dopa marknadenGör han det så går värdet upp på "alla" andra![]()
SÖKES!Inga problem, kolla hur det gick med 1305. Jag vurpade med den, @peterc köpte den, sen blev det hans favorit. Han älskar vurpade klockor! Det har ingenting med modellen att göra, bara vurpor
Läcker!Pam 024
![]()
Den är riktigt schysst!683 är nog den bästa klocka jag haft.
![]()
Du anar inte hur rätt du höll på att få! När jag skulle åka ut från parkeringen för att åka till jobbet så kom vår mycket trevliga granntant sladdandes på fel sida vägen och i alldeles för hög fart. När hon väl såg mig så råkade hon trampa gasen i botten istället för att bromsa. Jag lyckades dock väja och allt gick bra förutom att jag slog i min redan pajade armbåge.Vurpa inte bara, den här är jobbigare att byta ut än en 1305.
Du anar inte hur rätt du höll på att få! När jag skulle åka ut från parkeringen för att åka till jobbet så kom vår mycket trevliga granntant sladdandes på fel sida vägen och i alldeles för hög fart. När hon väl såg mig så råkade hon trampa gasen i botten istället för att bromsa. Jag lyckades dock väja och allt gick bra förutom att jag slog i min redan pajade armbåge.
Kul band! Velcro?Testade ett #azciishot
Precis, det är ett OEM velcro strapKul band! Velcro?
Passar riktigt bra med två våfflor!Testade ett #azciishot
Stiligt som attan - Vilken Ref?Så blev jag till sist en paneristi. Nu finns det antagligen ingen väg tillbaka.
![]()
Stiligt som attan - Vilken Ref?