• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

JoeBravoe

Cartier
312 när den ville med tunnelbanan.

20200828_151334.jpg
 

Caravelle33

Vacheron
Vurpa inte bara, den här är jobbigare att byta ut än en 1305.
Du anar inte hur rätt du höll på att få! När jag skulle åka ut från parkeringen för att åka till jobbet så kom vår mycket trevliga granntant sladdandes på fel sida vägen och i alldeles för hög fart. När hon väl såg mig så råkade hon trampa gasen i botten istället för att bromsa. Jag lyckades dock väja och allt gick bra förutom att jag slog i min redan pajade armbåge.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Du anar inte hur rätt du höll på att få! När jag skulle åka ut från parkeringen för att åka till jobbet så kom vår mycket trevliga granntant sladdandes på fel sida vägen och i alldeles för hög fart. När hon väl såg mig så råkade hon trampa gasen i botten istället för att bromsa. Jag lyckades dock väja och allt gick bra förutom att jag slog i min redan pajade armbåge.

Åh nej! Tur att det inte blev något allvarligt, och jag ska tänka på vad jag förutspår i framtiden
 
Topp