Samma här... Fast inte BMG då förstås![]()
Idag är det så blött ute så att jag behöver min BMG.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här... Fast inte BMG då förstås![]()
Idag är det så blött ute så att jag behöver min BMG.
Det där bandet var fint! Vilken snidare har gjort det?Äntligen hemma efter en tung arbetsvecka som kulminerade i en helt galen lönehelg. Corona är definitivt glömt av stora delar av Stockholms befolkning!![]()
@oddfaceDet där bandet var fint! Vilken snidare har gjort det?
French ammoAha!!
Tack
Ser inte så dammig ut nuDammar av subben
![]()
Grym! Sålde inte du 422an?BAM422! för att låna ett gammalt uttryck...
![]()
Jo Mr @oddface har den på handleden och jag behöll 372, nu har jag bestämt mig för att jag vill behålla 662 och då får det vara min plexi/base och 422 är nog min favorit trots allt så den fick göra comeback för 3:e gången. No more questions on thatGrym! Sålde inte du 422an?
Kul! Den är ju svin bra!Jo Mr @oddface har den på handleden och jag behöll 372, nu har jag bestämt mig för att jag vill behålla 662 och då får det vara min plexi/base och 422 är nog min favorit trots allt så den fick göra comeback för 3:e gången. No more questions on that
![]()
Fan vad bra den är!BAM422! för att låna ett gammalt uttryck...
![]()
Ja verkligen, tror jag är övertygad nuFan vad bra den är!
BAM422! för att låna ett gammalt uttryck...
![]()
lol what
var inte 372 bättre sa du![]()
Det är inte som om han kommer ändra sig sen ändå, det är bara att ge upp och embrace the chaos
Kan jag inte tänka mig att jag sagtlol what
var inte 372 bättre sa du![]()