Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den där kosher? Fast kanske inte är en 069a?
Är den där kosher? Fast kanske inte är en 069a?
Den ser så polerad ut för att vara titan.Kan det inte vara en 283?
Här är en bild till från idag kl 14:51 .... och det är ett stålcase, inte titan.@Heuerstockholm hur ligger det till? Är vi ute och cyklar?
@Heuerstockholm hur ligger det till? Är vi ute och cyklar?
Jag har svårt att tro att den är äkta. Det är vad jag kan berätta.ja mycket möjligt, är hittad under en dyktur i mälaren så allt ni kan berätta är bra infp, kan inget om Panerai. och ja jag har cyklat idag 4,5 km![]()
mmm misstänkte det faktiskt, älskar detta forum! tur att jag inte köpt den dåJag har svårt att tro att den är äkta. Det är vad jag kan berätta.![]()
De flesta som hittar en klocka som potentiellt är värd +40 k kollar upp den hos en värderare osv. Men det gjorde inte du? Du antog den var äkta?ja mycket möjligt, är hittad under en dyktur i mälaren så allt ni kan berätta är bra infp, kan inget om Panerai. och ja jag har cyklat idag 4,5 km![]()
Och förhoppningsvis lämna in till polisen också. Hittas ägaren kommer den till rätta, hittas inte ägaren blir man ägaren ärligt. En så kallad win/win.De flesta som hittar en klocka som potentiellt är värd +40 k kollar upp den hos en värderare osv. Men det gjorde inte du? Du antog den var äkta?
Bra poäng. Tror dock klockan ifråga snarare är ett förvärvat bottennapp än en hittad bottenskatt. Så vi har nog förklaringen där.Och förhoppningsvis lämna in till polisen också. Hittas ägaren kommer den till rätta, hittas inte ägaren blir man ägaren ärligt. En så kallad win/win.
Nej hade inte den kunskapen om värdet då, och sen har jag bara inte tänkt på det alls faktiskt, men fair point klart jag ska lämna in det till the Police, gört idag!De flesta som hittar en klocka som potentiellt är värd +40 k kollar upp den hos en värderare osv. Men det gjorde inte du? Du antog den var äkta?
Du får ha lite förståelse för att det är svårt för oss att köpa din story. Klocka som ingen här han verifiera och som påstås ha hittats i sjön. Vi brukar höra samma story, men det brukar vara mormors byrålåda istället för mälaren.Nej hade inte den kunskapen om värdet då, och sen har jag bara inte tänkt på det alls faktiskt, men fair point klart jag ska lämna in det till the Police, gört idag!
Varför fortsätter du posta bilder på en klocka du tror är fake?? Senast i dagens klocktråd...mmm misstänkte det faktiskt, älskar detta forum! tur att jag inte köpt den då
AnmälVarför fortsätter du posta bilder på en klocka du tror är fake?? Senast i dagens klocktråd...