Varför sålde du din så fort då!var inte det som var poängen, 422 är bättre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför sålde du din så fort då!var inte det som var poängen, 422 är bättre![]()
För att jag behövde en. Han ställde upp för en kompis!Varför sålde du din så fort då!
Tåg? Under pandemi!Cirkulera
![]()
Varför sålde du din så fort då!
För att jag behövde en. Han ställde upp för en kompis!
Mitt på dagen inga probs, hem igen nu på kvällenTåg? Under pandemi!
![]()
Nybadade 911 och 233 på kaffe-gummin från horus![]()
Jag gillar de! De är mjuka och bekväma på handleden. Funkar bra till mina bettarinis och 233an, men blir lite för tunna för 382an.Snyggingar!
Hur är gummina från hours?
Snyggt, stort grattis!Idag fick jag min PAM372 och det firas såklart med ett glas Chianti.. Nytt band kom i lådan 1h innan klockan (timing)![]()
Stort grattis! Och snyggt bandIdag fick jag min PAM372 och det firas såklart med ett glas Chianti.. Nytt band kom i lådan 1h innan klockan (timing)![]()
Grattis!Idag fick jag min PAM372 och det firas såklart med ett glas Chianti.. Nytt band kom i lådan 1h innan klockan (timing)![]()
Shit så smutt! Grattis!Idag fick jag min PAM372 och det firas såklart med ett glas Chianti.. Nytt band kom i lådan 1h innan klockan (timing)![]()
Tack! Känns riktigt bra!Shit så smutt! Grattis!
Visst är det snyggtStort grattis! Och snyggt band![]()
Hör snart av migSnyggt, stort grattis!
Idag fick jag min PAM372 och det firas såklart med ett glas Chianti.. Nytt band kom i lådan 1h innan klockan (timing)![]()
Grattis till en mkt fin klockaIdag fick jag min PAM372 och det firas såklart med ett glas Chianti.. Nytt band kom i lådan 1h innan klockan (timing)![]()