Om inte annat så framgick det av bilden vilken ref det varOoops... 111 skall det vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om inte annat så framgick det av bilden vilken ref det varOoops... 111 skall det vara
Ja faktiskt, den där grön färgen har dom lyckats med, funkar på allt.Nästan fusk med grönt då det nästan alltid är skitsnyggt
Är du nöjd?Ha en fin söndag, era galenpannor.
Glad som en igelkott som hittat en påse mandelkubb i en sopkorg!Är du nöjd?
Vad är ref på denna underbara blåvisade panna? Är det 47mm? Ser fantastiskt stor utHa en fin söndag, era galenpannor.
720. 47mm. Den är mindre än 47mm LuminorVad är ref på denna underbara blåvisade panna? Är det 47mm? Ser fantastiskt stor ut
Glaset ser riktigt kupat ut. Älskar retrolooken men med lite modernt blått inslag. Mycket fin721. 47mm. Den är mindre än 47mm Luminor
Glaset ser riktigt kupat ut. Älskar retrolooken men med lite modernt blått inslag. Mycket fin
Började googla lite - hatar vara den som är den men kan det möjligtvis vara en 720 då 721 är utan text på urtavlan721. 47mm. Den är mindre än 47mm Luminor
Precis. Jag skrev fel. Sorry.Började googla lite - hatar vara den som är den men kan det möjligtvis vara en 720 då 721 är utan text på urtavlan
Sjukt snygg ändå! Känns som man kanske får ha en Radiomir som nästa mål...Precis. Jag skrev fel. Sorry.
Jag såg det. Tyvärr så är det snarare än viljan Blir och spara ett tag.- orkar inte med sms-lånHoffa har en 720 ute på K&S just nu. Ett jäkla kap om du frågar mig.
Den där du, utan datumfönster. ;-)
Ja den finns ju inte så nu behöver jag inte prova ngn mer, riktigt skönt känns detDen där du, utan datumfönster. ;-)
Lyssna inte på honom, jag tycker den passar alldeles utmärkt med datumJa den finns ju inte så nu behöver jag inte prova ngn mer, riktigt skönt känns det
Jag är på samma linje, absolut inget som stör på Sub tycker jag, tvärtom.Lyssna inte på honom, jag tycker den passar alldeles utmärkt med datum
Tänkte precis fråga.Jag är på samma linje, absolut inget som stör på Sub tycker jag, tvärtom.
Det här ÄR den perfekta Submersible för mig. PUNKT SLUT!
Om den är perfekt? Yes (för mig)Tänkte precis fråga.