Om inte annat sÄ framgick det av bilden vilken ref det varOoops... 111 skall det vara![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om inte annat sÄ framgick det av bilden vilken ref det varOoops... 111 skall det vara![]()
Ja faktiskt, den dÀr grön fÀrgen har dom lyckats med, funkar pÄ allt.NÀstan fusk med grönt dÄ det nÀstan alltid Àr skitsnyggt![]()
Ăr du nöjd?![]()
Ha en fin söndag, era galenpannor.![]()
Glad som en igelkott som hittat en pĂ„se mandelkubb i en sopkorg!Ăr du nöjd?![]()
Vad Ă€r ref pĂ„ denna underbara blĂ„visade panna? Ăr det 47mm? Ser fantastiskt stor ut![]()
Ha en fin söndag, era galenpannor.![]()
720. 47mm. Den Ă€r mindre Ă€n 47mm LuminorVad Ă€r ref pĂ„ denna underbara blĂ„visade panna? Ăr det 47mm? Ser fantastiskt stor ut![]()
Glaset ser riktigt kupat ut. Ălskar retrolooken men med lite modernt blĂ„tt inslag. Mycket fin721. 47mm. Den Ă€r mindre Ă€n 47mm Luminor![]()
Glaset ser riktigt kupat ut. Ălskar retrolooken men med lite modernt blĂ„tt inslag. Mycket fin
Började googla lite - hatar vara den som Àr den men kan det möjligtvis vara en 720 dÄ 721 Àr utan text pÄ urtavlan721. 47mm. Den Àr mindre Àn 47mm Luminor![]()
Precis. Jag skrev fel. Sorry.Började googla lite - hatar vara den som Àr den men kan det möjligtvis vara en 720 dÄ 721 Àr utan text pÄ urtavlan![]()
Sjukt snygg ÀndÄ! KÀnns som man kanske fÄr ha en Radiomir som nÀsta mÄl...Precis. Jag skrev fel. Sorry.
Jag sÄg det. TyvÀrr sÄ Àr det snarareHoffa har en 720 ute pÄ K&S just nu. Ett jÀkla kap om du frÄgar mig.
Den dÀr du, utan datumfönster. ;-)
Ja den finns ju inte sÄ nu behöver jag inte prova ngn mer, riktigt skönt kÀnns detDen dÀr du, utan datumfönster. ;-)
Lyssna inte pÄ honom, jag tycker den passar alldeles utmÀrkt med datumJa den finns ju inte sÄ nu behöver jag inte prova ngn mer, riktigt skönt kÀnns det![]()

Jag Àr pÄ samma linje, absolut inget som stör pÄ Sub tycker jag, tvÀrtom.Lyssna inte pÄ honom, jag tycker den passar alldeles utmÀrkt med datum![]()
TÀnkte precis frÄga.Jag Àr pÄ samma linje, absolut inget som stör pÄ Sub tycker jag, tvÀrtom.
Det hĂ€r ĂR den perfekta Submersible för mig. PUNKT SLUT!![]()
Om den Àr perfekt? YesTÀnkte precis frÄga.