Det är ni värdaUngefär som här i Stockholm. Enda skillnaden är att här är det +1 grått, mulet och grönt på backen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ni värdaUngefär som här i Stockholm. Enda skillnaden är att här är det +1 grått, mulet och grönt på backen
Funderade faktiskt en liten stund över hur plexit reagerar när det går från plusgrader på armen till skit kallt i snön så jag lät den aklimatisera sig i kylan en liten stundMen herregud, karl! Den där har ju bara 100m WR. Att du vågar lägga den i snön?!?!
Fint.
Lägg inte in en köpes annons. Kolla på säljes istället för att hitta din Panerai. Köpesannonser kan generera mindre seriösa svarGick in för att läsa lite samt se lite bilder på vilken panerai jag ska lägga in en köpes annons på , men får vänta lite innan jag blir godkännd
Tack för tipset. Har en submariner och en big pilot men alltid velat ha en panerai.Lägg inte in en köpes annons. Kolla på säljes istället för att hitta din Panerai. Köpesannonser kan generera mindre seriösa svar
Är det 001q i Gtb? (I'm Vintage)Tack för tipset. Har en submariner och en big pilot men alltid velat ha en panerai.
men har inte riktigt koll vilket urverk man ska ha. Kikat på en 233 , 422 samt en 372, en kille vill sälja en 00001 firenzy Limeted men svårt att hitta pris bild
YesÄr det 001q i Gtb? (I'm Vintage)
Finns bara 159ex tillverkade av 001q så det är finns nästan inget att jämföra med. Men jag skulle säga 7-8k € ev lite lägre om det är från privatperson.Tack för tipset. Har en submariner och en big pilot men alltid velat ha en panerai.
men har inte riktigt koll vilket urverk man ska ha. Kikat på en 233 , 422 samt en 372, en kille vill sälja en 00001 firenzy Limeted men svårt att hitta pris bild
Ok, det är min gamla klocka och jag vet inte vad dom begär men den var iaf i mkt bra skick och är otroligt läcker.
Världen är liten köpte du den nyOk, det är min gamla klocka och jag vet inte vad dom begär men den var iaf i mkt bra skick och är otroligt läcker.
NixVärlden är liten köpte du den ny
Vad är det för urverk i den
Samt årsmodell
Världen är inte så liten men @peterc hat ägt hälften av alla Panerai som har tillverkatsVärlden är liten köpte du den ny
Samt årsmodell
Inte riktigt, men någraVärlden är inte så liten men @peterc hat ägt hälften av alla Panerai som har tillverkats
Tack. Då gjordes dom till olika butiker och är ingen riktig limeted, men Florence fick 159st eller är det 159 totalt till alla städerPanerai PAM00001 Firenze : Luminor Marina Firenze Boutique 001 » WatchBase
Full details and images of the Panerai Luminor Marina Firenze Boutique 001 (PAM00001 Firenze)watchbase.com
Just Firenze är annorlunda mot de andra, urtavlan ser inte likadan ut. Och det är 50 för varje stad förutom Florens som har 159.Tack. Då gjordes dom till olika butiker och är ingen riktig limeted, men Florence fick 159st eller är det 159 totalt till alla städer
Tack för info. Nu blev den mer intressant. Är det ett bra urverk i eller är 422/233 bättre ?Just Firenze är annorlunda mot de andra, urtavlan ser inte likadan ut. Och det är 50 för varje stad förutom Florens som har 159.
En liten fråga till dig som tydligen ägt det mesta. Vilket modell har ett riktigt bra urverk. Vill ha klockan clean inte massa onödiga saker Max datum
Jag måste säga att jag har varit väldigt nöjd med samtliga verk som suttit i dom olika modeller jag testat.En liten fråga till dig som tydligen ägt det mesta. Vilket modell har ett riktigt bra urverk. Vill ha klockan clean inte massa onödiga saker Max datum
Finns bara 159ex tillverkade av 001q så det är finns nästan inget att jämföra med. Men jag skulle säga 7-8k € ev lite lägre om det är från privatperson.
Ok, det är min gamla klocka och jag vet inte vad dom begär men den var iaf i mkt bra skick och är otroligt läcker.
Just Firenze är annorlunda mot de andra, urtavlan ser inte likadan ut. Och det är 50 för varje stad förutom Florens som har 159.
Om du menar 001q så ligger den inte ute på sidan men han har den, pratade med han för några dar sen.Tror den är såld
En liten fråga till dig som tydligen ägt det mesta. Vilket modell har ett riktigt bra urverk. Vill ha klockan clean inte massa onödiga saker Max datum
Jävlar vad bra! Är det Horus? Sugen på ett till min 973.Nytt mjukt gummiband, blå camoflauge
Ja den lyfter verkligen fram det blåa i tavlan!Jävlar vad bra! Är det Horus? Sugen på ett till min 973.