Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där passar väl jättebra nu?Testar ett no name strap. Passar nog bättre till sommaren.
(005)
Ja, det gör det. Var inte meningen att låta så negativ.. Det passar dock generellt sett bättre till sommaren, bandet var väldigt ljustDet där passar väl jättebra nu?
Jag har många ljusa band på vintern också. Jag menade att låta förvånad. Jag är fortfarande lite förvånad.Ja, det gör det. Var inte meningen att låta så negativ.. Det passar dock generellt sett bättre till sommaren, bandet var väldigt ljust
Snyggt, både klockan och bandet 000 och 005 slår alla nya Bettarini i min bokTestar ett no name strap. Passar nog bättre till sommaren.
(005)
Stilren och snygg. Är det keramisk375 idag
Stilren och snygg. Är det keramisk
Grymt snygg med brunt armbandNej. Om jag förstått rätt så är det en aluminiumkärna med någon form av compositelegering. Smidig och lätt hur som helst
Och bara för att göra livet liiite jobbigare för dig, har du sett den här?Nu har jag bestämt mig. Blir en 422 eller en 372, så nu avvaktar jag bara ett fint exemplar till ett bra pris
Vad gav du för denGrymt snygg med brunt armband
Vad gav du för den
Grymt snygg med brunt armband
Om det är mörkt är det väl ett Ponte Vecchio kanske?Ska enligt uppgift vara ett OEM specialband till just den här modellen. Jag har ett likadant men lite ljusare och annan tråd på 190:an. Favoritmodell ... vad brukar vi kalla det ”dubbelvikt asso” @mårt
Om det är mörkt är det väl ett Ponte Vecchio kanske?
Har varit väldigt dålig på att posta ett tag, men idag tog jag lite bilder på min 424:a igen.
Tack! fotar med en Canon 5d iv och lite olika objektiv och blixt som jag studsar i väggen eller taket. Just dessa har jag använt sigmas 24-70 2,8.Grymma bilder! Vad fotar du med?