M.I.
Basic
Riktig snygg klocka, vilken modell är den? Vänligen, Milan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min nästa klocka! Den är 47mm eller hur? Undrar om det finns samma modell i 44mm storlek?
Tack! Fortsätter forska!Det stämmer att den är 47mm. Det är en 692, finns tyvärr inte i 44mm.
605.
Nu är den MIN! och yes den är 47mm och helt underbart fantastiskMin nästa klocka! Den är 47mm eller hur? Undrar om det finns samma modell i 44mm storlek?
Ja jisses. En BMG med blå tavla i 44mm. Då säljer jag den förstfödde.Nu är den MIN! och yes den är 47mm och helt underbart fantastisk![]()
Behåll den förstfödde och kör 47, måste säga att den börd väldigt komfortabelt, känns inte stor på något sätt. Bara skönJa jisses. En BMG med blå tavla i 44mm. Då säljer jag den förstfödde.![]()
Jag var millimeter ifrån att köpa BMGn som var preowned hos Nymans. Det är väl exakt den eller vem var det som la vantarna på den? Så jag har testat massor.Behåll den förstfödde och kör 47, måste säga att den börd väldigt komfortabelt, känns inte stor på något sätt. Bara skön![]()
Sitter ju perfekt... Det var den som @Caravelle33 förvaltade i några veckorJag var millimeter ifrån att köpa BMGn som var preowned hos Nymans. Det är väl exakt den eller vem var det som la vantarna på den? Så jag har testat massor.
![]()
![]()
Japp jag klippte den men nu är den på en offshore plattform.Sitter ju perfekt... Det var den som @Caravelle33 förvaltade i några veckorvet inte vart den tog vägen sen...
Grymt glas!
Ojojoj va snygg! Spanat på en sådan ett tag nu
Stort grattis!Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Mysigt!! Stort grattis! Härlig duoMin andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Stort grattis!
Tack så mycket! det är faktist första gången jag har en radiomir på armen och jag är allt annat förutom besvikenMysigt!! Stort grattis! Härlig duo![]()
Grattis. Hur känns längden nu när du har den på armen?Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Kul, grattis!!Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Trodde att den skulle bära större men som du sa så bär den mindre än en 44mm luminorGrattis. Hur känns längden nu när du har den på armen?
Grattis, grattis, grattis! Har en likadan. I löv it! En av de bästa moderna Radsen. Tror de gjorde ett försök till lite billigare instegsmodell nått år men det var precis innan JMP satte fart med superdupercarbotechBMG-eriet.Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Grymt, gratulerar!Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Mycket bra duo!!Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Snygg! Är du nöjd med klockan so far? Har funderat på handla in en, ett tag nu...Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Gratulerar.Min andra Panerai som jag fick hem idag. Pam753![]()
![]()
Den är grym! rekommenderar en starktSnygg! Är du nöjd med klockan so far? Har funderat på handla in en, ett tag nu...
Min mor frågade mig nyss varför jag köpte en till Panerai som ser likadan ut. Jag gillar klockor från Panerai som är väldigt simpla och med så lite kladd på urtavlan som möjligtGratulerar.
Du har ingen respektive eller liknande som redan sagt att "vadå ny klocka, det är ju samma som du redan hade!"?Personligen tycker jag du har skaffat dig två perfekta basvaror, en för hårt liv och en för mjukt.