• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

azcii

Patek
2-Faktor
Undervattenskott

20210621170346_IMG_8517-02_1abjaja.jpeg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt!
Riktigt gummi?
Hur känns kvalitén?
Bra fråga. Gummi verkar helt vara en hel vetenskap. Finns ju en uppsjö av olika gummiblandningar. En del leverantörer skriver slarvigt nog ”silicone” fastän just denna modell inte går att jämföra med ett billigt skräpgummi i silikon som suger åt sig damm och som det inte är någon som helst styvhet i.

Men jag ska kolla med leverantören om de har ett bättre svar på vad det är för slags gummi.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Fått tillbaka den nu ? Härligt !
Jupp! Tog tre månader. Mestadels bestod den tiden utav förseningar i fraktled och att det tog några veckor att få fram ett nytt glas. Men nu är den tillbaka och ännu lite bättre än vad jag mindes den. Även om jag blev lite chockad av storleke än efter att ha burit mindre klockor under tiden.

Måste passa på att ge en eloge till watchfinder.co.uk för hur de hanterat ärendet. Otrolig service, regelbundna uppdateringar. När jag skulle returnera den så skickade de hem emballage och instruktioner med DHL express next day inkl kod så jag kunde boka upphämtning med densamma. Behövde inte göra något själv i stort sätt. De skötte allt o lite till :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jupp! Tog tre månader. Mestadels bestod den tiden utav förseningar i fraktled och att det tog några veckor att få fram ett nytt glas. Men nu är den tillbaka och ännu lite bättre än vad jag mindes den. Även om jag blev lite chockad av storleke än efter att ha burit mindre klockor under tiden.

Måste passa på att ge en eloge till watchfinder.co.uk för hur de hanterat ärendet. Otrolig service, regelbundna uppdateringar. När jag skulle returnera den så skickade de hem emballage och instruktioner med DHL express next day inkl kod så jag kunde boka upphämtning med densamma. Behövde inte göra något själv i stort sätt. De skötte allt o lite till :)
Nice!! Nu får du beställa ett brunt gummi till ;)

Härligt grått midsommarväder idag

20210625093744_IMG_8615-01.jpeg
 
Topp