Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi tänker på digGode gud, ge mig styrka
![]()
May the force be with you!Gode gud, ge mig styrka
![]()
Najs!! Antingen är du bra mycket coolare än mig eller så har du äldre kids än vad jag har?? Kan iofs vara en kombination ocksåGode gud, ge mig styrka
![]()
Första gången jag inte behövde springa efter så mycketNajs!! Antingen är du bra mycket coolare än mig eller så har du äldre kids än vad jag har?? Kan iofs vara en kombination också
Men när jag tar med vilddjuren till Leos är det g-shock på som gäller![]()
Första gången jag inte behövde springa efter så mycket
3,5Vid vilken ålder sker det? ( frågar åt en vän...)
Eller nä, det är förmodligen bättre att vara ovetande...
Sitter fint, vad har du för vrist size ?
Tack, 16 cmSitter fint, vad har du för vrist size ?
Trevlig helg på er
![]()
Nä, haft den i snart 4 år
Nä, haft den i snart 4 år![]()
..och det är en Pre-A1 från 1997![]()
Nä, haft den i snart 4 år![]()
..och det är en Pre-A1 från 1997![]()
Pre-A1 (PAM001) är den allra första klockan Panerai släppte efter att Vendome (Richmont) köpte upp de 1997. Så alla Paneraier innan 1997 kallas Pre-V (pre Vendome), men oftast syftar man på de med 5218-XXXXX i ref som tillverkades på 90 talet.Vilka år är Pre v ?
Tack!
Pre-A1 (PAM001) är den allra första klockan Panerai släppte efter att Vendome (Richmont) köpte upp de 1997. Så alla Paneraier innan 1997 kallas Pre-V (pre Vendome), men oftast syftar man på de med 5218-XXXXX i ref som tillverkades på 90 talet.
Tack!![]()
Kul att ha dig härNi är ett järn gäng här som jag är riktigt imponerad av.
Vilken kunskap ni sitter på
Är roligt att följa er på trådarna och ta del av allt ni skriver om .
Ni är grymma
Trodde golfslag var synnerligen onyttigt för en klocka?Kikar på utslagen från första Tee
Snart dags.
![]()
Aldrig provat. Min ligger i bagen när det är dags. Med det sagt har jag aldrig haft någon i min omgivning som faktiskt haft eller fått problem efter att ha spelat med klocka på.Trodde golfslag var synnerligen onyttigt för en klocka?