422 i väntan på att åka iväg…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis.1272, min första och efter två dagar undrar jag varför jag inte testat panerai tidigare
![]()
![]()
Tack! Självklart är det så, äntligen vågade jag prova. Perfekt instegsklockaGrattis.
Och svaret är väl kanske möjligen för att 40mm Panerai i den tunna boetten inte har funnits förrän nu?
Grattis! Och välkommen!1272, min första och efter två dagar undrar jag varför jag inte testat panerai tidigare
![]()
![]()
About time! Grattis!1272, min första och efter två dagar undrar jag varför jag inte testat panerai tidigare
![]()
![]()
Snyggt, stort grattis !1272, min första och efter två dagar undrar jag varför jag inte testat panerai tidigare
![]()
![]()
SnyggtOk jag visar den![]()
Nu på svart gummi, föredrar de gröna men lite variation skadad inte. Och grill på schemat
![]()
Dålig, riktigt dålig..... kan köpa den för 35 då sträcker jag verkligen på migNu på svart gummi, föredrar de gröna men lite variation skadad inte. Och grill på schemat
![]()
Dålig, riktigt dålig..... kan köpa den för 35 då sträcker jag verkligen på mig
Vafan! En Kamado Joe Classic kostar ju Max 15.000kr ny.Dålig, riktigt dålig..... kan köpa den för 35 då sträcker jag verkligen på mig
Vad är det för ref på den?Tjingeling
![]()
Pre-A PAM004 (OP6500)Vad är det för ref på den?
Vad är det för ref på den?
Pre-A 004 är det väl ändåPre-A PAM001 (OP6500)
Haha, bra där. För skadad av att skriva ref till min egenPre-A 004 är det väl ändå
Jag har croco, aldrig testat för de är inte riktigt min stil men kanske gör de nästa byte! Har bara svart o grönt gummi och croco.. inte testat något annat än gummi, än.Satan vad bra den är
Har du kört den på något annat än gummi också? Croco är ju snyggt men tänker att det kan bli kaxigt men canvas eller något annan väldigt casual också?
Ni är för roligaDålig, riktigt dålig..... kan köpa den för 35 då sträcker jag verkligen på mig
Vafan! En Kamado Joe Classon kostar ju Max 15.000kr ny.
Hej, vilken ref är det på denna?Novecentoundici
![]()
PAM911Hej, vilken ref är det på denna?
Ouch! Självklart fastnade man för en pricey rackare. Sjukt snygg!