Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man börjar tröttna på att kämpa med overall/täckbyxor till förskolanSkönt med 2*c och snö i Maj.
![]()
Haha, ja det är nya puckar varje dag.Man börjar tröttna på att kämpa med overall/täckbyxor till förskolanFan snart juni nu
Base is aceEn vecka tillsammans med min första Panerai, otroligt glad över klockan även om det är en enkel 000
![]()
Det blir lite extra base med bara en visare.Base is ace![]()
![]()
Den är inte ”enklare” än det mesta men otroligt bra, jag har en själv och tycker den är fantastisk och en av dom bästa. Har testat igenom några olika kan jag lovaEn vecka tillsammans med min första Panerai, otroligt glad över klockan även om det är en enkel 000
![]()
Den är fantastiskt snyggEn vecka tillsammans med min första Panerai, otroligt glad över klockan även om det är en enkel 000
![]()
Det blir lite extra base med bara en visare.![]()
Jag sprang precis ett pass med min Doxa carbon och drömde i stort sett hela tiden om en sportspecifik Panerai. Destro Carbotech chrono, med någon form av urverksdämpning i 42mm blev min slutsats.Soffan en stund efter ett löppass, pannan på igen med grönt gummi![]()
![]()
Låter billigt.Jag sprang precis ett pass med min Doxa carbon och drömde i stort sett hela tiden om en sportspecifik Panerai. Destro Carbotech chrono, med någon form av urverksdämpning i 42mm blev min slutsats.
Kör! Som sagt, blir dyrtJag sprang precis ett pass med min Doxa carbon och drömde i stort sett hela tiden om en sportspecifik Panerai. Destro Carbotech chrono, med någon form av urverksdämpning i 42mm blev min slutsats.
I mitt dagdrömmande så var den rimligt prissattLåter billigt.
Varje gång jag ser 590:an tycker jag den e så j-v bra.590 på grilltjänst. Trevlig helg!
![]()
Det är den. Ändå säljer du din?Varje gång jag ser 590:an tycker jag den e så j-v bra.
Ja,, 682:an tar all tid lite synd att den bara ligger, men kan bli så att den stannar ocksåDet är den. Ändå säljer du din?
Fattar grejen. Nytt ska in och då måste nåt ut. 590 går att köpa tillbaka
Vad fick du ge?Nya kläder:
![]()
2750kr i panerai butiken.Vad fick du ge?