• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Fråga till er Panerai fantaster, först vill jag säga att vi/forumet har en himla massa fina Panerai som ni alla visar upp här. Fantastisk klocka och historia. Hade dom bara varit lite mindre (🙈) så hade jag också haft en. Har provat för en massa år sedan med en pam00001 men för stor för mig och tjock så den såldes efter 7månader.

Men till min fråga är det någon som använder "deployment buckel" på era band? hade varit fint att se någon bild 😉!

Fråga till er Panerai fantaster, först vill jag säga att vi/forumet har en himla massa fina Panerai som ni alla visar upp här. Fantastisk klocka och historia. Hade dom bara varit lite mindre (🙈) så hade jag också haft en. Har provat för en massa år sedan med en pam00001 men för stor för mig och tjock så den såldes efter 7månader.

Men till min fråga är det någon som använder "deployment buckel" på era band? hade varit fint att se någon bild 😉!
Det finns mindre. Ex. Due 38, Luminor 40 eller Radiomir 40. 😊

Nej. Panerais Deployment buckle gillar jag inte. 😁

Ska du köra Panerais OEM deployant buckle behöver du även specialband som passar dessa. Jag hade ett på svart OEM gummi till en PAM111 för flera flera år sen, var faktiskt rätt nice och praktiskt.

Hur stora handleder har du?

Nya kläder:
IMG_6952.jpeg
Mycket fint! Min hälsar
IMG_1058.jpeg

Tillbaka
Topp