• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Rolex GMT.

Axiom

Panerai
2-Faktor
Ref: 16710, riktig kameleont som funkar till det mesta och går att byta både inserts och straps/länk.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Schyssta GMTs bröder! Blir jähävligt sugen på en tvåtonare, men vet ej om jag vill ha oyster eller jubelee på armbandet, vad tycker ni är snyggast?! Att det passar bra på en stålis är ingen hemlighet...

Här bild på min iaf :cool:

RolexGMT.jpg


RolleGMT5blram.jpg


RolleGMT12blram.jpg


Och så på oyster,
Rolexgmt1_zps5b784346.jpg


Är lite färgskillnad på bezeln jämförelsevis med bilderna där klockan sitter på ett jubelee. Det fixades lätt, var bara låta klockan liga på taket en sommar under ett par månader, kláaaaaart och bettat :D
RolexGMT_zpsa94d35ae.jpg
 

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Lite lätt inspirerad av en annan tråd och kanske jag borde starta en egen, jag har denna cirka 20 år gamla tavla i lådan. Notera att den saknar lume kl 16. Är den värd att "restaurera"? (jag har inte klockan till denna tavla, det är en helt annan historia)

Vilken GMT modell passar den till?

7ene9eqa.jpg
 
Topp