Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite lätt inspirerad av en annan tråd och kanske jag borde starta en egen, jag har denna cirka 20 år gamla tavla i lådan. Notera att den saknar lume kl 16. Är den värd att "restaurera"? (jag har inte klockan till denna tavla, det är en helt annan historia)
Vilken GMT modell passar den till?
![]()
Har bara haft 2st GMT's. en 16700 och en 16713.
![]()
Fina bilder allesammans! Gör inte suget mindre direkt. Har sett de flesta varianter men vem har en på gummi eller tropic då?![]()
Har bara haft 2st GMT's. en 16700 och en 16713.
![]()
'99. Vet inte om talas kallas något särskilt.
Peps Persson på jubilee
*bild på GMT & kaffemaskin*
Byter man själv eller måste ett besök till urmakaren göras?GMT med extra allt.
![]()
Byter själv om man är någorlunda händig, tar ett par minuter när man fått lite rutin.Byter man själv eller måste ett besök till urmakaren göras?
En fråga till den samlade expertpanelen:
Riktpris på en fin TT 16713 alt 1675?
Jäkla trådar att skapa cravings
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Trillade dit och köpte en stål 1675 i helgen. Mycket trevlig klocka som funkar lika bra på länk som på strap. Helnöjd! Har även en till GMT i samlingen.