• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Seiko-samling!

Psykel

Patek
Tackar tackar, Helt korrekt, enligt serienr tillverkad 1988 om jag inte missminner mig, Roligt nog med plasten kvar på baksidan och väldigt trevligt skick, föll för att den var så otroligt tunn så den passar fint till mer uppklädda middagar mm.
Knasläcker! Tror dom där fortfarande är relativt prisvärda, tror den sista gick för runt tiotusingen här på KS?
 

Horologen

Cartier
Knasläcker! Tror dom där fortfarande är relativt prisvärda, tror den sista gick för runt tiotusingen här på KS?
Dem går absolut att hitta till fina priser fortfarande, tror att @Limeee kastade iväg en för runt 9k för inte så länge sen, och finns att hitta från Japanhandlare till överkomliga priser även med tull mm. Om du funderar på en kan jag iaf bara rekommendera den, just att den är så nätt gjorde det helt klart för mig, kontra de nyare med 9f som bygger lite mer på höjden.
 

Psykel

Patek
Dem går absolut att hitta till fina priser fortfarande, tror att @Limeee kastade iväg en för runt 9k för inte så länge sen, och finns att hitta från Japanhandlare till överkomliga priser även med tull mm. Om du funderar på en kan jag iaf bara rekommendera den, just att den är så nätt gjorde det helt klart för mig, kontra de nyare med 9f som bygger lite mer på höjden.
Jo, en GS finns högt på önskelistan. Får hålla ögonen öppna!
Edit: Ingen dum prisökning... Kollade lite på K&S och @Molle sålde visst en för 2500 för 9 år sen.
Det är lätt att vara efterklok! Som när jag kände att 10 000 för en Cartier Santos var lite väl saftigt omkring 2017.
 
Senast ändrad:

LeManiac

Panerai
2-Faktor
Ja detta var bara 3/5 av samlingen, men dessa gjorde sig så bra ihop!
DSC_3813.jpg
 
Topp