Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
State of collection juli 2021. Jag är mycket nöjd med denna uppställning.
Var är lådan ifrån?SBDY015 (JDM)
SKX007J
SPB151
SQ 8222-8000
Trevlig kvartett där!SBDY015 (JDM)
SKX007J
SPB151
SQ 8222-8000
Väldigt fina! Vilken är den första? Jag köpte en liknande, snkl23 (förmodligen billigare variant), tidigare idag som min första mekaniska klocka. Väldigt spänd
Mina Seiko för tillfället. Saknar en tonfisk och en pogue egentligen men de här är naggande goda!
tror den första är en SARB033 om jag inte har felVäldigt fina! Vilken är den första? Jag köpte en liknande, snkl23 (förmodligen billigare variant), tidigare idag som min första mekaniska klocka. Väldigt spänd
Ah, nice. Den har man läst om även som nybörjaretror den första är en SARB033 om jag inte har fel
samma för mig medAh, nice. Den har man läst om även som nybörjare
Det där är inte bara en samling, utan en ganska komplett sådan! Kvarts är klart underskattat!Kan kanske inte kallas en samling, men här är mina två
Sköna! Vad är den med högtalaren för modell? Ser riktigt hård ut.
A966-4010. Snackklockan på Klocksnack. Aluminium, så den väger absolut ingenting. Trycker du på knappen säger den tiden högt på antingen engelska eller spanska.Sköna! Vad är den med högtalaren för modell? Ser riktigt hård ut.