Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh, va många fina gamla quartz!
Tack! Ja, Seiko har gjort många lyckade kvartsare faktiskt.Åh, va många fina gamla quartz!
Häftig patina lumen har fått på din quartz. Aldrig sett sån förut. Lite kristallig o gråMina Seiko i lådan just nu
Ja den ser annorlunda ut. Har blivit prickig och gråaktig isf gulnad. Vet inte vad det beror på...Häftig patina lumen har fått på din quartz. Aldrig sett sån förut. Lite kristallig o grå
033 kommer sitta fint i luckan!
Riktigt bra! Gillar speciellt den gröna Silverwave som du matchat så braHär är min nuvarande uppställning!
Tack så mycket! Ska inte ta åt mig äran för Silverwaven, det är min fru som har gjort matchningen.Riktigt bra! Gillar speciellt den gröna Silverwave som du matchat så bra
Vilken samling, mycket bra. Akta så att klockan längst till höger inte kryper iväg baraHär är min nuvarande uppställning!
Haha, det finns en viss risk för det!Vilken samling, mycket bra. Akta så att klockan längst till höger inte kryper iväg bara
Hur många klockor har du egentligen?Haha, det finns en viss risk för det!
Bra fråga... Lagom? En för lite? Det beror på hur man ser på saken.Hur många klockor har du egentligen?
Svårt att avgöra tiden på möglet uppe till höger?.. Grym uppsättning!Här är min nuvarande uppställning!
Minst 20 när du har 10 Squale och 10 SeikoBra fråga... Lagom? En för lite? Det beror på hur man ser på saken.
Äh, inga som helst problem...Svårt att avgöra tiden på möglet uppe till höger?.. Grym uppsättning!
Sluta upp med att hålla koll på mig!Minst 20 när du har 10 Squale och 10 Seiko
Du har ju en Smiths också Frågan är hur många av dina klockor som börjar på s? Jag gissar på 26Sluta upp med att hålla koll på mig!
Bara 22 faktiskt, de du redan nämnt och en Siduna.Du har ju en Smiths också Frågan är hur många av dina klockor som börjar på s? Jag gissar på 26
UnderbartÄh, inga som helst problem...