Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar den här tråden! Så kul att se vad ni alla har dragit ihop för gäng Inser också att det var en tag sen jag bidrag själv, så här kommer en på läget ikväll:
6105-8000
Compact Tuna, 7547-7010
Landmaster GMT, SBDW005/5M65-0A20
Brightz Perpetual Calendar, 8F32-0320
7548-700C
Sjyst samling, sköna bilder och mycket bra preppat! Totalt amatörmässigt att ha sina klockor på samma ställe ju...Har mina Seikos spridda på olika ställen i landet av beredskapsskäl, så något gruppfoto går inte att få till. Det är 16 stycken totalt. Här är dom:
Kronografer
Turtles
Kinetic
Seiko 5
Dressur
Dykar-reissues
Övriga dykare
Grand Seiko
Har mina Seikos spridda på olika ställen i landet av beredskapsskäl, så något gruppfoto går inte att få till. Det är 16 stycken totalt. Här är dom:
Kronografer
Turtles
Kinetic
Seiko 5
Dressur
Dykar-reissues
Övriga dykare
Grand Seiko
Läcker samling!Min Seiko samling, ignorera Tudorn längst ner till höger. Känner att jag behöver något dressigt.
TackLäcker samling!
Vad för ref är det på mittersta? Den var helt i min smak.Första automatiska klockan jag köpte:Var på jakt länge efter J-versionen av denna och fick till slut napp:
Senaste nyförvärvet:
SNKE01JVad för ref är det på mittersta? Den var helt i min smak.
Har mina Seikos spridda på olika ställen i landet av beredskapsskäl, så något gruppfoto går inte att få till. Det är 16 stycken totalt. Här är dom:
Kronografer
Turtles
Kinetic
Seiko 5
Dressur
Dykar-reissues
Övriga dykare
Grand Seiko
"Samlingen" blev plötsligt dubbelt så stor!
Kanske inte den mest spännande duon men så här i början är jag supernöjd med två riktigt snygga klockor till basgarderoben.
SKX013 och Sarb033
Fin samling!Mina Japanska nybörjarklockor Ska nog göra mig av med den övre raden då de aldrig används. Vill istället köpa någon finare Seiko men alla modeller jag gillar (Cocktail time, Sarx etc.) är för stora, hoppas de släpper några 38mm varianter i år!